Heb jij een late hyperstimulatie (dus na de tp gekregen)? Als dat zo is, duid dat in 80 procent van de gevallen op toename van hcg in je lichaam (dus zwanger). Wil je geen valse hoop geven. Ikm had een flinke hyperstimulatie voor de tp en daar heb ik nu zo goed als geen last meer van. Die boobs kan ook door die bololen komen. Kun je zwangerschapsverschijnselen van krijgen. op hoevell dagen na de tp zit je als je zou willen testen? Ik wil 5 augustus eens een testje wagen!
Ik heb de overstimulatie idd na tp gekregen.. het zkh zei hetzelfde als jij.. Hoop dat ze gelijk krijgen.. mijn gevoel is er goed bij. Nog een paar dagen afwachten. Mijn duimen draaien voor je meis.
Wat zijn julli ervaringen met sex na tp? Las op internet dat dit niet mocht, is dit schadelijk dan? Ik heb namelijk hierover niks gehoord van het umcu!!
Ik wilde je dezelfde vraag stellen. Ik heb wel gewoon gemeenschap gehad. Mij is vertelt dat dit gewoon mag.
Haha wat grappig , het leek me al vreemd dat vrijen niet zou mogen.. Ja idd, laten we het hopen.. wil zo graag testen, moet het weten.. Echt erg die wachtdagen!!!
Ja ik wil eigenlijk ook al testen maar is echt nog te vroeg! We zitten nu op dag 5 na tp en jij 6 na tp. ik probeer te wachten tot dag 9 na tp. Beloof natuurlijk niks!!!! Heb jij trouwens ook zo een last van slijmverlies. Ik heb (sorry voor de details) bij het vegen een sliert helder slijm..... Zou dat van die bollen komen.....
Ik heb aandelen in inlegkruisjes! Komt idd door de. Bollen. Nou er is bijna weer een dag voorbij.. hihi
hihihih gelukkig! Heb ook steekjes in mijn schaamstreek. Vandaag denk ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn! Iedere dag anders....... Ben benieuwd hoe ik morgen erover denk.
Bij overstim, na tp of na ovulatieinductie, is 80 procent kans dat dat komt door stijging van hcg, overigens is de kans op een miskraam kleiner na overstimulatie, waarom daar zijn ze nog niet achter, maar het blijkt wel uit de cijfers. Deze info heb ik van mijn gyn, ik had ohss na ovualtieinductie, en check mijn banner... Alleen het miskraam verhaal ging bij mij niet op, ik ben 1 vruchtje verloren van mijn 3ling. Ik duim en duim en duim... en kom hier af en toe even stiekem spieken hoor!
Lieve mm7, ik heb bijna 2 jaar geleden ook een late overstimulatie gehad en bleek ook zwanger van een 2ling. Helaas had ik wel de pech van die miskraam want precies met 13 weken kreeg ik plots een miskraam. Dit terwijleigenlijk alles goed ging. met 12 weken had ik nog een echo gehad en de beebs (waren het echt al) waren op en top in orde! Je kunt er dus geen pijl op trekken!!! Hoe doen jouw draakjes het? Groeien ze goed en zijn ze een beetje lief voor je?
Hoi Hanied,...ik kom je ff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk wensen met het wachten en dat het resultaat het dubbel en dwars waard is!!!!!
Hoi Hanied, Hou je het nog uit om niet te testen.. Ik heb vandaag hele erge testdrang brrrrr !! Ik had even een vraag, over de bolletjes .. Vrijdag de 22e heb ik de punctie gehad, en dan moet je die bollen nemen tot 12 dagen na punctie, is dat voor mij dan tot morgen of overmorgen? Weet niet precies of ik dag 12 nou wel of niet mee moet rekenen.. Hoe is het verder met je? xx
Hanied, wat vind ik dit erg om te lezen Moet vreselijk zijn geweest voor jullie. Gatver, wat kan het leven toch gemeen zijn
Hanied, Ik ken idd jou verhaal.... en dat heeft veel indruk op me gemaakt, vooral tijdens mijn eerste 3 maanden van mijn zwangerschap. Er is inderdaad geen pijl op te trekken, hoop alleen dat wat de gyn zegt gaat klopen voor jou/jullie. Hoeveel heb je er teruggeplaatst gekregen? Ik blijf duimen he.... Mn draakjes doen het goed, waren gisteren alweer 6 maanden, flink aan het rollen, brabbelen en ontdekken. Ze zijn heel lief voor me, ze zijn lekker makkelijk, slapen overal, gaan mee uiteten en verder ook echt overal mee naar toe... kortom het gaat prima hier! Over een maand moet ik weer werken... niet aan denken nog even haha!
@firefly, jij zit alweer op dag 7 na de tp. Ik heb dit keer (vreemd maar waar) juist heel veel geduld. Ik durf niet zo goed te vroeg te testen. Ik wil me behoeden voor de teleurstelling. Ik voel me namelijk niet zwanger. Maar ik voel ook geen naderende ongie (die ik normaal al heel snel voel als de tp niet gelukt was). Wat die bollen betreft het maakt niet uit als je die een dag langer gebruikt. Ik zou voor de zekerheid een dag langer gebruiken. Ik moet ze tot 5 aug gebruiken. Dat is 4 dagen voor mijn testdag. @Rissy, wat leuk van je te horen! Hoe gaat het met je? Lang niets van je gehoord. @Annedore, ja zal ik ook nooit van mijn leven vergeten! @mm7, geweldig dat ze het goed doen! Lief dat je aan me denkt!!! @ hier, mijn borsten doen pijn, zijn niet echt dikker, voel vaak steekjes rond mijn schaamstreek, slijmverlies, reukvermogen erg aanwezig en met vlagen misselijk en koppijn. Oftewel 1 groot vraagteken!!!!
Ik heb een beetje dezelfde symptomen Hanied.. Wat voelde je precies als jij ongi moest worden? En hoeveel dagen na tp kun je dit evt verwachten?
Ik voelde altijd een zwaar gevoel in mijn onderbuik en rugpijn. Alleen door de bollen werd ik niet ongie, maar voelde ik wel dat ik op knappen stond! Zo een druk daar beneden. Maar jij bent zwanger hoor! Jij zou over 2 dagen (wd 9) al een testje kunnen wagen. Ik ga dat een dag later ook doen!!!
Hoi lieverd Hoe voel je je? Gaat het goed of heb je geen goed gevoel 1 troost toen ik zwanger was van carlijn had ik ook geen goed gevoel Puur omdat je het niet durft te voelen Kop op meis xxx Jij ook heel veel suc6 komende dagen firefly