He lieve Marieke, Het lijkt alsof jij mijn gedachten kunt lezen. Ik heb er idd geen goed gevoel over. Mijn borsten zijn slap geworden en heb er nauwelijks pijn aan. Ik voel echt niets wat zou kunnen duiden op een zwangerschap. Wat me dan toch weer wel een beetje hoop geeft is dat ik geen naderende ongie voel aankomen. Ik voel echt niets. Ook heb ik dit keer me goed kunnen in houden met vroeg testen. Ik ga morgen een testje wagen. Is ie positief dan geloof ik er in, is ie negatief dan weet ik wat ik kan verwachten. Morgen is het 14 dagen na de punctie en 9 dagen na de tp. @firefly, hoe is het met jou?
Meis ik ga mega voor je duimen En houd moed hoor, ik had bij carlijn helemaal geen symthomen die kwamen later pas laat je het even weten hier, of via een smsje? xxx
Dank je wel Marieke! Natuurlijk zal ik hier noteren wat de uitslag is! Ben zelf ook wel benieuwd. Het is voor mij de 1e tp waarin ik weinig rust heb genomen. Mijn zusje was in mijn badkamer flauwgevallen en heb haar moeten vertillen. Heb een hoop gasten gehad en eters! Dus veel gestaan en gelopen. We zullen zien.....
@ hanied, wat vervelend dat je dat gevoel hebt.. maar je hebt geen gevoel van ongi. Dat is heel positief!! Hier nog steeds onwijs zere boobs.. gelukkig vanavond de laatste doosbollen! Ik ga morgen ook een testje wagen meid.. ben heel benieuwd.. ik zit dan 13 dagen na punctie en 10 dagen na tp.. verder heb ik af en toe een steekje hier en daar. Af en toe met vlagen misselijk, en nog steeds last van de overstimulatie, wel wat minder maar over is het zeker niet..
@firefly, klinkt een stuk beter bij jou! Ik voel echt niets.....Beetje misselijk (maar dat komt door de bollen denk ik). Spannende dag voor ons morgen!
Zit stiekem met jullie mee te lezen meiden en wil jullie heeeeeeel veel succes wensen morgen. Ik zal duimen voor twee positieve testen!
EN EN EN Hanied het kan ook nog te vroeg zijn hè 9 dgn na tp Het zou kunnen dat je nog niet genoeg hcgtjes hebt, zeker als je iedere 3 ipv 2 dgn verdubbeld. Ik duim heeeeel hard nu voor alle 2 xxx
Nou, ik heb een test gedaan. Nadeel is wel, had om 6 uur al geplast. Dus ga straks nog 1 tje wagen met een langer ophoudperiode haha.. Maaarr.. ik heb wel een superr licht streepje, maar hij is wel aanwezig.. Ik hoop zo dat hij donkerder word. Is dat normaal dat het streepje zo licht is, of had hij al donkerder moeten zijn? ¡
Het kan zijn dat je nog te weinig hcg hebt voor een donkere test na 10 dgn Maar over 2 a 3 dgn moet hij dan wel donkerder zijn Hou nog even een slag om de arm Ik blijf voor je duimen xxx
Wow firefly, dat is toch wel heel hoopvol! Een streep is een streep Ik had bij mijn eerste zoontje ook alleen maar een licht streepje en een paar dagen later ook nog, mijn man geloofde niet dat ik zwanger was hihi. Heb je een foto?
@ Bloem, heb wel een foto, maar zelfs ik zie hem amper op de foto.. Het streepje verscheen al vrij snel. En blijft ook super mooi staan. Ben er stiekumpjes al een beetje trots op. Voor ik het echt wil geloven moet hij toch eerst donkerder worden. Morgenochtend ga ik nog een test wagen. En anders wacht ik echt tot maandag ! Hoe wist je zeker dat de streepjes echt waren? Of dat je echt zwanger was?
Ik wist het zeker omdat het anders wit zou blijven en ik had een aantal testen in huis die ik allemaal deed, hihi. Maar mijn man geloofde het niet omdat ze zo licht waren en heb toen een gekocht waarop staat dat je zwanger bent, en er kwam dus "zwanger" te staan