Mooi weer in aantocht, nieuwe gympen besteld. Maar nu.. het 'drama'van de afzakkende sokken. Heb nu alweer 3 soorten geprobeerd. Zakken allemaal af tot onder de voet. Ik had nu van de Hema. Heb ooit 1 paar ergens gekocht (geen idee meer waar) en die waren perfect. Dus.. ze bestaan wel.. Wie heeft DE tip voor niet afzakkende sokken??
Ja van de HM die zijn super! zitten 3 stuks in een pakje (online te krijgen) die heb ik sinds 2 jaar en ik wil geen andere meer.
Ik haal altijd de simpele witte of zwarte bij de zeeman. Zit prima en heb ze al jaren zonder afzakken
Ik heb toevallig een paar weken een stapeltje gekocht bij van Haren! Zitten super goed, en zijn niet duur.
Deze: https://www.bol.com/nl/p/falke-cool-kick-invisible-sneakersokken-wit-maat-39-41/9200000041170928/?s2a=#productTitle
Ik heb ze van de Action. Nou heb je daar wel verschillende varianten... die van mij zitten op een kartonnetje en hebben een klein plastic 'plakrandje' bij de hak. Je koopt ze per 2 paar voor 1,89 ofzo. Zitten top en ik wil er nog meer van hebben!
Hier de lage sokjes/voetjes van de action met het silicone randje op de hiel. Geen last meer van afzakkende sokken.
NIET die van Primark nemen. Elastiek lubbert al na 1x wassen. Dan zakken ze af tot propjes voor in je schoenen. Waardeloos. Kost niks = ook niks