Hoop door jou doet weer leven, ben eigenlijk net pas op weg.. Fijn om te horen dat het na lange tijd gelukt is! Groetjes Juut
hoi channie, wat gaaf zeg. geeft mij ook weer een beetje vertrouwen. heb je afgelopen maand nog iets anders gedaan of gewoon doorgeklust. het geeft mij ook weer een beetje hoop en gevoel dat we echt vertrouwen mogen hebben. is voor ons ronde 7. geniet ervan!
Dorito Wij hebben minder seks gehad..ergens had ik al aangegeven dat wij vrij vaak seks hadden bijna iedere dag en deze maand dus echt om de dag en dat heb ons goed gedaan denk ik
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD MEIS!!! Vind het echt superleuk voor jullie alle twee Nu maar wachten op 18 april he Ben zo blij voor je En dat minder seksen, daar zul je tegenwoordig waarschijnlijk wel vaker mee te maken krijgen hehehe
Hoezo minder sexen tijdens de zwangerschap??? Geloof dat mijn man direct tekent voor een zwangerschap, voor mij was het in ieder geval een ontzettende hete periode!
volgens mij bedoelde ze voor de zwangerschap. dat ze toen ze zwanger is geworden door het minder vaak te doen. wij hebben het deze maand wel heel veel gedaan door een vakantie, even gewoon ons gevoel gevolgd en niet te veel op de dagen gelet. maar het is zo dat het niet wordt aangeraden als je zwanger probeert te worden. we duimen verder voor ronde 7.
Ik bedoelde ook KeeJBie, maar aanhaal van aanhaal, ik weet het ook niet meer in ieder geval hoop ik dat iedereen die net zwanger is gelooft dat het ook tijdens je zwangerschap juist vooruit kan gaan met sex! groetjes Juut
Wat een fijn en geweldig gevoel voor jullie Channie gefeliciteerd, wij gaan nu de 11de maand in, ik hoop dat we ook zoveel geluk hebben als jullie!
Fantastisch en van harte gefeliciteerd!! Dit vind ik echt leuk om te horen en geeft mij weer wat hoop!
Channie , gefeliciteerd meid Ga lekker van je zwangerschap genieten , t is voorbij voor je het weet ( in de goede zin bedoel ik ) . Groetjes joyce
Helemaal toppie zeg! Ik gun het je zo, helemaal omdat je er zoalng op hebt oeten wachten. Ik heb het enorme geluk gehad dat het in 1 keer raak was, maar besef dat het zeker niet voor iedereen zo snel gaat. Dus geniet er maar extra van! liefs Sämira