Hoi, Hoe ging dat bij jou, jullie, met ovulatietests? Was ie iedere dag richting de eisprong iets donkerder geworden, of had je steeds vrij licht en plotseling een knalstreep?
Hoi Zelf nooit gebruikt ovutesten maar ik zie hier op het forum heel wisselende verhalen en rijtjes met testen. De ene heeft echt een aanloopt knaller en afloop. De ander heeft dagenlang vage streepjes en dan ineens bam een knaller. Ik denk dat je het gewoon af moet wachten hoe het verloop bij jou zal zijn. Sucses iig!
Bij mij knalt hij meestal ineens. Dan heb ik lichte streepjes rond 19.00, en dan op Dday wat donkerder en dan knal rond 22.30.
Ovulatietesten lopen niet op. Hooguit dat je de dag van te voren ziet 'dat hij eraan zit te komen'. Het is namelijk een lh-PIEK. Deze stijgt ineens en daalt ook weer heel snel. Testen van een week bewaren en onder elkaar zetten heeft dus geen zin.
Bij mij liepen ze wat op. Twee dagen lichte streep, dan twee knallende en dan niets meer. Dus bewaarde ze wel eventjes om te kijken.
ik had altijd echt bijna omo wit en dan ineens een knaltest! ik gebruikte ook een app dus kon het beetje in de gaten houden!
Hier altijd na 1 minuut hele lichte streepjes en als de eisprong nadert heb ik binnen de 5 sec. een echte dikke donkere knaller, dus ik hield mijn testen nooit allemaal bij, ik zag het echt duidelijk als ie er aankwam Heb die van Sensitest de gevoelige, zal ook wel per merk verschillen!
Tuurstreepjes tot aan het moment van de knaller. Die verschijnt steeds ook niet direct maar pas na een paar minuten is het duidelijk dat het om een knaltest gaat (z&k testen).
bij mij lichte streepjes, tot de dag voor mijn ei donkerder en op mijn ei een knalstreep. Dag erna lichtjes en dag erna omo wit. Ik heb die van zwanger en kids gebruikt voor het eerst deze maand