Na 11 weken hakt het er in eens flink in

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door thalina, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat heftig allemaal meis, ik heb ook zo'n kut kraamtijd gehad en heb nu pnd eraan over gehouden. Heb je al gesproken met iemand psych byv? misschien helpt dat wel ik ga nu zelf erheen.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tjee meid, dat doet zeer en is zo logisch dat het erin hakt! wat een spanning en dat het nu pas loskomt is normaal, je was aan het overleven. praat er indedaad over, evt. met psycholoog. ik ga eind van de maand ook naar psych. vanwege shannons vroeggeboorte/rug/ dat ik niet helemaal zelf voor haar kon zorgen eerste 10 mnd.

geef jezelf die tijd en inderdaad lekker knuffelen, hou hem s avonds als je oudste mannetje in bed ligt lekker bij je dat gaf mij een hoop rust. nou is het bij jouw mannetje een stuk heftiger geweest als bij shannon en ik had er al moeite mee..

3. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    damn! krijg de tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal en het zien van het fotootje...wat een heftige tijd heb jij gehad meid! sterkte, af en toe even lekker huilen...doet je goed, laat de emoties er maar lekker uit...en veel over praten en vooral veel genieten van je mannetjes! ;)

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    wat een heftig verhaal zeg, mijn hemel, kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt om het een plekje te geven!!!
    Maar wat hebben jullie een heerlijk ventje! Vooral die tweede foto! (ik heb ook op hem gestemd bij baby van de maand, toen kende ik je verhaal nog niet, nou zou hij mijn stem helemaal dubbel en dwars gekregen hebben!).

Heel veel sterkte, geniet van jullie mooie man en heel erg goed van je dat je je verhaal hier hebt geplaatst!

Deel Deze Pagina