Na 12 dagen alweer ongesteld? Ik baal heel erg... :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Danielle1982, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik snap even niets meer van mijn lijf, en ben benieuwd of er nog meer mensen daar last van hebben? ;)

Op 27 juni ben ik na 31 dagen weer ongesteld geworden, dat duurde mij al vrij lang af die cyclus, maar goed.
    Nu na 10 dagen ben ik alweer ongesteld geworden? Ik snap er helemaal niets meer van.... En eigenlijk baal ik er ook van! :(

Ik ben nu al een half jaar van de pil af, dus daar kan het ook niet meer aan liggen.
    Ik werd in deze tijd ook gewoon wel telkens regelmatig ongesteld.

Wie heeft dit ook gehad? En van welke ongesteldheid moet ik nu uitgaan i.v.m. eisprong.
    Oftwel, is dit wel een echte ongesteldheid?

Alvast bedankt!

Liefs, Danielle

2. moppie130

moppie130 Lid

5 jun 2008
    51
    0
    0
    Tandartsassistente
    Den Haag
    Hai,

Ik had ongeveer hetzelfde. Toen mijn ongesteldheid weer op gang kwam na mijn balling en borstvoeding ben ik aan de pil gegaan maar werd telkens op de helft van de strip ongesteld én in de stopweek. Nu ben ik alweer een paar maanden van de pil af omdat we een tweede willen. Ik werd na het stoppen nog steeds elke 2 weken ongesteld :confused: Snapte er niks van. Nu ben ik gelukkig al meer dan 3 weken niet ongesteld geworden en ik heb er goede hoop op dat het nu een normale cyclus is (en dat ik zwanger ben).

Ik denk dat mijn hormoonhuishouding na de bevalling weer op gang moest komen maar da's bij jou denk ik niet het geval he :( Toen ik elke 2 weken ongi werd dacht ik: 'Ik laat het nog 2 keer gebeuren en dan ga ik naar de dokter'. Dus mijn advies: als je je teveel zorgen maakt en het blijft zo onregelmatig, bel de dokter. Je mag aan de bel trekken als je een kinderwens hebt en heel onregelmatig ongesteld ben.

Groetjes Linda

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik ben niet aan de pil geweest, maar ken wel die rare cycli. Laatst had ik het ook al weer na een week of 2. Maar het is ook wel eens 5 á 6 weken.

Ik kan je helaas ook niet zeggen waar je vanuit moet gaan. Ik tel wel iedere keer vanaf die eerste dag, of dat nu snel of laat kwam. Misschien moet je proberen erachter te komen wanneer je ei is. Weet je of je die in de tussentijd hebt gehad?

Soms doet je lichaam ook raar als je zwanger bent. Geen valse hoop hoor, maar bij mijn eerste had ik ook steeds korte bloedingen, in de eerste 3 maanden.

Ik sluit me aan bij moppie: bel gewoon je HA en laat je even onderzoeken. Dan kun je weer verder.

Succes!

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Eventjes up-en, want hoop op reactie's ;)

5. Hoi Danielle..

hier het zelfde laken een pak.. en oo wat ben ik blij dat jij dit schrijft..
    ik was 22 juni ongi geweest naar 27 dagen dit is voor mij al vrij vlot.
    nu werd ik 4 juli ook al weer ongi. dus ik snap er ook niets van..
    ik heb morgen een afspraak bij de ha voor wat andere zaken maar ga dit zeker noemen..

sterkte liefs yippie

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het zou een ovulatiebloeding kunnen zijn.

7. hoe lang kan een ovulatie bloeding duren dan!

yippie

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Yippie, wat "fijn" dat jij dat ook hebt gehad... Nouja, fijn? maar je snapt wel wat ik bedoel.
    Ik ben heel erg benieuwd wat de huisarts zegt!
    Bij mij duurt het nu al 2,5 dag. 2 dagen vol ongesteld (zelfs nog meer als anders), en een halve dag een beetje...
    Ben wel een beetje ongerust.
    Ben een beetje bang dat ik zwanger ben geweest, zonder dat ik het zelf geweten heb.
    Was de vorige keer wel 4 dagen overtijd, en had toen stilletjes de hoop dat het raak was.
    Ik heb toen getest, maar het was niets gaf de test aan.
    Daarna werd ik ongesteld, ook vrij normaal ongesteld, dus wist toen dat ik niet zwanger was.

Afgelopen weekend flink lopen doorhalen in de kroeg, en nu dus dit.... :(
    Misschien heeft het wel niets te betekenen, maar maak me wel een klein beetje zorgen...

Yippie, laat je even weten wat de dokter zei?

9. he danielle..

nou de dokter reageerde niet echt op het cycles gebeuren hij benoemde nog wel dat je ook zwanger kan zijn als je gewoon bloed verliest zeg maar.. dus we wachten af..
    wat de andere klachten betreft, moe, flauw fallen etc is mijn bloed geprikt.. dus daar krijgen we maandag de uitslag van.

ik hou je op de hoogte hoe het hier verder gaat..

jij ook sterkte.. liefs yippie

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je zou kunnen gaan tempen, dan weet je of en wanneer je een eisprong hebt gehad.

Is het echt veel dat je nu weer bloed dan?
    Of alleen bij het afvegen een beetje?

11. gewoon 5 dagen en echt een inlegkruisje nodig! meerdere op een dag. hahh wat een openheid ...

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Bij mij is het dus echt 3,5 dag behoorlijk geweest. Haast nog meer als bij een normale ongesteldheid.. :(
    Het maakt me een beetje onzeker!

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik heb elke keer een week na de eisprong (voel ik en temperatuur) een aantal dagen bloedverlies dan een paar dagen niet en dan wel de gewone ongie (temp daalt dan weer) ben er voor bij de ha geweest in maart en die vond dat ik me geen zorgen moest maken :( in juni kon ik terugkomen voor een verwijs brief en een afspraak maken bij de gyn als ik dat dan perse wilde, dit heb ik gedaan en kan 10 weken wachten want er is een wachtlijst van ongeveer 10 weken :(
    dus voorlopig modderen we maar aan en wachten tot dat ik terecht kan

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ach jeetje, dat is helemaal erg...:(
    Mag bij mij wel hopen dat het hierbij blijft in elk geval.
    Eisprong kan het bij mij nog niet geweest zijn, zou wel erg vroeg zijn?
    We wachten maar rustig af...

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik raad je aan te temperaturen dan kan je zien of je een eisprong hebt gehad en of het bloed verlies een ongi is, na de eisprong gaat je temperatuur omhoog en als je ongi bent daalt de temperatuur weer

Deel Deze Pagina