Zou ik mijn eisprong hebben gehad? Sinds 2 dagen zijn mijn ovutesten echt overduidelijk negatief. Vorige week ook dacht ik, maar de streepjes zijn wel dik. Maar nét niet even dik als de teststreep. Van boven naar beneden: 2-7 22.30 3-7 12.30 3-7 22.30 4-7 22.30 5-7 22.30 6-7 22.30 7-7 22.30 8-7 vergeten 9-7 22.30 Heb ik mijn ei gehad? Zaterdagavond (5e) had ik even ferme steken in mijn onderbuik. Mijn temp is sinds 2 ochtend van 36,7 naar 36,8. Maar dat is maar een minimale stijging.
ja je zou denken 5 of 6 juli (lijkt eerdder 6) , je temp hoeft toch ook maar ongeveer 2 tiende te stijgen? welke ovu testen gebruik jij? succes! Ben ook net beginnen met ovu testen,deze keer denk ik niet zwanger
Hoi dames, Ik ben ook deze maand begonnen met ovutesten (van clear blue) En ik ben op dag 10 begonnen en toen zag je alleen een licht streepje en toen elke dag en dag 14 was hij een stuk donkerder! dus ik dacht ja dat is mijn eisprong! Dinsdag ook nog getest en toen was hij ook nog donker en woensdag was hij weer een stuk lichter. Maar nu zie/lees ik overal dat de streep echt net zo donker of donkerder moet zijn als de controlestreep? Maar volgens mij was hij toch net een heel klein tintje lichter... Nu twijfel ik dus ok ik niet nog meer testen moet doen deze maand... Kan iemand mij helpen? Thanks! Groetjes Karin
Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal positief (behalve die laatste 2 dan natuurlijk) Je lh piek is in ieder geval geweest nu. Dat zegt helaas nog niets over of je wel of geen ei hebt gehad. Is je temp je hele cyclus al 36,7 geweest? Of wassie een aantal dagen geleden nog 36,4 bijvoorbeeld?
ik vind ze ook bijna allemaal posi de 2 3 4 5 en 6 julie zeker... raar.. welke testen zijn het als ik vragen mag? behalve die laatste 2 zijn niet posi dus denk dat je ei daar ergens is geweest maar waar.. zal uitgaan van de laatste dag...
Ik heb gelukkig nooit zulke testen, je ziet amper wanneer er een piek in zit. Bij mij is er maar één of heel soms twee dagen een duidelijke tweede streep te zien, vaak even duidelijk als de teststreep. De andere dagen zijn dan zoals die laatste twee van jou. Maar goed, ik denk wel dat je ei geweest is
Dit is de sensitest he? Heb ik ook goede ervaringen mee. Ik heb op de 2e dag van een positieve ovutest mn eisprong. Ik denk dat ie bij jou de 6e is geprongen.
Ik vind de eerste allemaal positief! Ik denk dat je ei gesprongen is op de 6de daarna worden ze licht! Hoe was je temp hiervoor, voor de 36.7, het kan zijn dat als die daarvoor lager was, dat dit toch de stijging van je ei nl is! Nu je banner nog aanpassen, als je ei pas deze weel geweest is, moet je helaas nog ff langer door wachten deze maand Succes
Thanks meiden! 30 juni en 1 juli was mijn temp 36,6. Ik zal zo ff mijn ferti kaartje plaatsen. Alleen klopt het misschien 6 juli niet... ik heb toen te laat getemd, we sliepen uit en ik schrok om half 10 wakker. Toen gelijk getemp maar toen was mijn temp 37. Of het dus van het late tempen komt, of van een eventueel ei, geen idee.... Dus daar zit die piek. Als het 36,7 was geweest is het de laatste week vrij stabiel geweest. Alleen de laatste 2 dagen iets hoger.
Sensitest ja O afgelopen zondag is mijn temp 0,01 graad gezakt, 36,6. Daarna 36,7 en nu al 2 dagen 36,8
Moet zeggen dat aan je temp nog geen ei te zien is. Pas vanaf dag 25 issie een beetje stabiel, daarvoor issie heel rommelig. Maar als ik al moest gokken wanneer je ei geweest is, dan is het 6 juli. Dan dipt je temp. Helaas kan je nu niks anders doen dan afwachten!