Na 12 dpo nog hoop op positieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fauna, 7 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Hoi meiden, ik ben 14 april gecurreteerd en heb de eerste cyclus daarna geen eisprong gehad. Ondertussen zit in de cyclus erna en heb nu wel een eisprong gehad, momenteel 12 dpo, ik heb normaal een lf van 9/10 dagen dus 12 dpo heb ik nooit gehaald dus durfde vanmorgen te testen. Nu zie ik heel vaag iets maar ik denk dat het niets is ( al hoop ik van wel) maar kan het zijn dat je na een curretage ook je lf wat langer kan zijn? Zal de test van vanmorgen er ook bij doen ( foto gemaakt na 4 min.)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,4 KB
      Weergaven:
      25
  2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik weet uit mijn eigen ervaring dat ik mijn hoop op een positieve test ( na een negatieve op 12dpo) wel kan opbergen. Er zijn natuurlijk wel altijd meiden die later alsnog positief testen. Ik weet niet of ik wat ik zie op je foto wel juist te interpreteren valt. Ik zou over paar dagen nog eens testen en als die ook wit blijft denk ik dat het deze ronde niet voor jullie gelukt is. Gewoon over paar dagen opnieuw testen, veel succes!

3. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik heb de hoop ook al ver opgegeven, mijn vriend blijft hoop houden maar ik wil mezelf behouden voor straks toch een teleurstelling. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik op 19dpo pas dus weet niet wanneer hij toen voor het eerst zichtbaar was. Bij mijn tweede zwangerschap testte ik op 9dpo al licht positief.

Deel Deze Pagina