Ik ben nu weer zwanger, van de tweede. En ga om medische redenen weer flesvoeding geven. Maar bij de eerste heb ik altijd Similac gebruikt. Helaas is die uit het assortiment. Ik vraag me dan af welk merk is dan het beste om te gebruiken. NUTRILON FRISO BONBEBE KRUIDVAT MERK
Ze zijn allemaal goed! Ben hier begonnen met een proefzakje van (ik weet het niet meer). Toen dit op werd het kruidvat voeding, maar dit vond Thijs niet lekker en dronk dus niet meer. Toen overgestapt naar Friso hypoallergeen en inmiddels Friso extra.
Hier begonnen met Nutrilon, omdat ze dit in ons ziekenhuis ook gebruikten (BV mislukt). En dat is prima bevallen. Later overgestapt op nutrilon Forte tegen de honger. Maar rond de 9 maanden overgegaan naar bambix nr2 melk. Rond de 9 maanden was er tenminste rust in het ritme qua bijvoeden, en de bambix was goedkoper. Ik zou misschien nog kijken wat voor varianten er zijn. Nurtilon heeft allerlei soorten voor verschillende problemen. Weet niet of kruidvat dat heeft. Dat is misschien handig als je moet overstappen ivm krampjes/spugen/honger/allergien. Vaak is een overstap van merk heftiger dan een overstap van type, omdat de basissamenstelling wel hetzelfde is.