Na 12 weken misselijker ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esila, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hey meiden,

Ik vroeg me af of meer mensen na 12 weken nog misselijker werden..
    Deze week heb ik namelijk al 3 keer overgegeven terwijl in al de andere weken samen maar 4 keer !
    Ik baal er een beetje van. Dacht dat bij de meesten de misselijkheid beter werd na 12 weken en anders aanbleef houden. Maar dat het erger werd heb ik toch nog nooit gehoord :(: Waar zou het door komen ?

xxx

2. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    heyy meid!

hier het zelfde hoor heb bijna 11 weken hellemaal niks gehad tot ik op de 12 weken kwam en misselijk werd dus heel normaal daarom zeggen ze ook altijd elke zwangerschap is anders.

sterkte meid en geniet van je zwangerschap!

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi

Wat vervelend zeg ik heb het ook erg gehad! Van week 12 tot 16 heb ik het meest gespuugd. Dacht ook echt dat het niet meer over zou gaan maar na de 16 weken knapte ik toch op. :) Ik merkte zelf wel een beetje als ik goed sliep dat het wat minder was dan als ik een beetje te laat naar bed was gegaan. Dan wist ik van tevoren al dat ik 's ochtends boven de wc-pot zou hangen. Nou succes ermee meid ;)

4. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    dat verschilt volgens mij heel erg per zwangerschap, ik ben nu nog snel misselijk en geef zeker een paar keer per week over en dat met 32 weken! Ik word dan ook doodziek van mensen die dan zeggen, maar je bent toch maar misselijk tot je 12e week!

Ik hoop dat het bij jou niet zo is, maar ik ben nog steeds heel erg misselijk.

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Bedankt voor jullie reacties meiden !
    Het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben (hoewel natuurlijk ook niet leuk voor jullie).

Meestal is de misselijkheid wel alleen s ochtends hoor en kan ik verder gewoon lekker genieten van de dag en mn groeiende buikje :)

Deel Deze Pagina