Hallo allemaal, Hebben gisteren een doorverwijzing gekregen naar de fertiliteitsarts en dat was aan de ene kant een opluchting (omdat ze nu verder gaan zoeken of er iets aan de hand is), maar aan de andere kant toch ook wel weer even slikken (we moeten ons priveleven nu toch gaan delen met buitenstaanders). De opluchting wint het trouwens hoor, want na 13 maanden begin je toch wel flink te twijfelen of het nog echt gaat lukken. Ik heb echter weer goede hoop en over 1,5 week kan ik al terecht in het ziekenhuis.... Wrs zal ik dus hier ook vaker te zien zijn om mijn ervaringen te delen met jullie. Iedereen heel veel succes en tot gauw, liefs Daffie
Welkom in de MMM, jammer genoeg natuurlijk want de weg kan soms heel lang duren en er zullen zeker moeilijke momenten komen, maar als er iets is dan kan je het hier gelukkig altijd kwijt. Ik hoop voor je en je ventje dat de weg niet lang zal zijn en dat jullie als nog spontaan zwanger zullen worden. Heel veel succes. Groetjes Jolie
hoi meid jammer dat je de mmm in moet maar hopelijk gaan ze nu eens verder kijken en raak je snel zwanger veel succes meid
Dank jullie wel lieve meiden, We hopen natuurlijk ook dat het nog gewoon spontaan gebeurt, maar de eerste 2 zaadonderzoeken waren niet al te hoopgevend vandaar dus nu hier... liefs Daffie
hoi meid wel moed blijven houden hoor! gelukkig zijn er behandelingen die er voor kunnen zorgen dat je alsnog zwanger raakt tis niet leuk maar toch... sterkte meissss