Ook ik ben zwanger. Wij hopen op een broertje of zusje ergens half augustus. Ook ik ben voorzichtig. En pas echt blij en gerustgesteld na een goede echo. Dat zal echter een week of acht duren nog. Mailen of bellen jullie meteen de vk als je een positieve test hebt? Ik herrinner mij van de eerste x dat de eerste afspraak was rond de negende week. Dan zou het ook nog wel even kunnen wachten. Gaan jullie meedoen aan moeders voor moeders? Ik wel, vorige x ook gedaan omdat vrienden moeilijk zwanger werden. Goed doel. Hun eerste is vier maanden jonger dan de onze. Mocht alles goed gaan, is hun tweede straks vier maanden ouder dan de onze. Leuk!
Hoi Giebel, Nogmaals gefeliciteerd ik had vorige maand gelijk de gyn gebeld en kreeg precies de dag erna een mk . Nu dus weer raak, maar ben ik iets afwachtender en ga ik volgende week pas bellen. Waarschijnlijk kan ik dan wel dezelfde of de week erna terecht voor een eerste echo ivm medische oorzaak. OMdat ik erg veel moeite heb gehad heb ik wel besloten om mee te doen aan MvM. Het schijnt alleen niet zo fijn te zijn omdat die flessen nogal gaan stinken? Tenminste dat hoor ik dan weer via via...
Gefeliciteerd Giebel @Patruusje: Die flessen stinken enorm, vooral op de vroege ochtend. Bah, krijg rillingen als ik er aan terugdenk Maar doe het zo voor de tweede weer.
Klopt, in de flessen zit een heel klein beetje spul om het hormoon goed te houden en dat stinkt inderdaad enorm. Ik plaste nooit rechtstreeks in die fles en als ik de dop eraf draaide voor overgieten, hield ik altijd mijn adem in om maar niks te ruiken. Ik vond het dus niet erg toen de 12 weken om waren. Maar ik vind het een goed doel en ben dus wel van plan weer mee te doen.
Gefeliciteerd!. Ik heb een week na de test gebeld om een afspraak te maken. En had die eerste echo rond de 8ste week.
Gefeliciteerd! & welkom bij de club! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/480248-augustus-2014-uitgerekend.html