Lieve meiden Ik moet wat vertellen ...Naardat ik zoals de meeste misschien nog wel weten een miskraam heb gehad .. Ik gisteren weer positief getest heb ....Ik ben dus weer ZWANGER .. We hadden een rot week want mijn vader heeft dinsdag een herseninfarct gehad en hij is aan de linkerkant verlamt .. Ik was 2 weken weer overtijd en voelde dat er weer wat was INSTINCT ? Dus ik gisteren bij mijn moeder op de wc getest en gelijk kwam daar die blauwe streep .... Ik moet zeggen dat ik het erg eng vind maar ben blij dat ik weer een kans krijg .....
super voor je/jullie! hoop dat het deze keer allemaal heel goed gaat en dat je kunt genieten van een heerlijke zwangerschap! groetjes
Gefeliciteerd! Beterschap voor je vader en ik hoop dat jij straks kunt genieten van een super zwangerschap en dat je over een tijd een wolk van een baby in je armen kunt houden!
Lieverd, Of je een miskraam krijgt of dat je die kleine mag voldragen staat al vast vanaf dag 1. gewoon niet naar de tandarts niet vallen enz enz dan zal het zeker wel goed komen, gewoon doen wat je altijd deed niet teveel stressen erover dan is de kans wel groter namelijk. denken aan de mooie dingen, hoe moeilijk dat ook voor je is sinds die keer in januarie. het is niet zomaar dat je de kans opnieuw krijgt hoor sommige zijn er jaren mee bezig. dus heb goede hoop, want dit kindje word je vast gegunt. Liefs Melissa Ennuh van Harte Gefeliciteerd geniet ervan, alles gaat echt zo snel.
Ook dit besef ik maar al te goed naar bijna 7 jaar dokteren om zwanger te worden is het ook erg onwerkelijk om nu voor de 2e keer zwanger te zijn achter elkaar met 1 cyclus ertussen .... Meiden bedankt voor al die lieve berichtjes liefs hellen