ik ben nu een maand gestopt met de pil. heb hem vanaf mijn 18 jaar geslikt en ben nu al over de 30. nu heb ik al zins een week last van hele harde buiken en ben ook aangekomen.hoe snel kan je zwanger worden. heb toch niet zo veel mee zo lang de pil geslikt en ben al over de 30. hoop dat het voor mij en mijn mannetje meteen raak is. we moeten nog 2 weken wachten voordat ik weer ongesteld moet worden maar hoe snel merk je het.harde buikhet rommeld ook de hele dag in mijn buik.zins 2 weken ook geen zin meer in een sigaret dat is wel goed
Wij zijn ook onlangs pas gestopt met de pil (zo'n 12 jaar gebruikt) en zijn meteen zwanger geraakt in de 1e ronde. Het kan dus meteen raak zijn, maar het kan ook zijn dat je lichaam nog even moet ontpillen! Succes
Het hangt van je lichaam af, ik heb 3 jaar lang de pil gebruikt en ben na 6 maanden zwanger geraakt, je kan gelijk zwanger raken als je lichaam eraan toe is of je ichaam moet nog effe wennen zonder pil. Dus wacht maar rustig af.
ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt en was na 18 rondes zwanger, dit had niks met mij en of met het pil gebruik temaken. hoe snel je zwanger zal zijn is altijd de vraag de ene is snel zwanger en de ander is heel lang bezig
Er is inderdaad niks over te zeggen wanneer je zwanger raakt. Ik ben zelf ook bijna 10 jaar aan de pil geweest (vanaf m'n 12e) en was echt meteen zwanger. Natuurlijk hebben wij wel geluk gehad, maar dat kan bij jullie ook zo zijn hè! Succes ermee iig, en hopen maar dat het snel zo ver is!
ik merk zelf aan mijn lichaam dat ik echt aan het 'ontpillen' ben en ik zit nu in me 3 ronde maar dat verschilt heel erg per persoon dus het is gewoon afwachten gr anoniempje
ik heb gisteren een test laten doen bij het ziekenhuis maar ik had een hcg waarde van 2,28 en de dokter zei kom maar over 2 weken terug. ik weet nu niet hoeveel en wat? hoeveel hcg heb je in je lijf en wat houd het in ben ik zwanger wel heel vroeg of helemaal niet?