Ik ben 3 maanden geleden bevallen van een gezonde zoon en inmiddels alweer 1 keer ongesteld geweest. Nu werd ik afgelopen maandagnacht wakker en dacht:he alweer ongesteld.Maar ja ik dacht missschien moet mn lichaam weer in het oude ritme zien te komen. Nu werd de bloeding dinsdag wel extreem hoor!Een dikke tampon en 2 maandverbanden(sorry voor de smakelijke details) daar deed ik een klein halfuurtje mee. Toch maar een dagje afgewacht maar na een nacht dat ik meer op de wc had gezeten dan dat ik in bed lag,heb ik toch de huisarts maar eens gebeld. De assistente zei dat die de hele dag al vol zat en dat ik de vk maar eens moest bellen.Die ondernam gelijk actie en moest ik smiddags naar de verloskamers in hwet ziekenhuis en heb ik een echo gehad en heeft ze met een eendenbek gekeken. Nou het was een compleet bloedbad daar,ik schaam me rot. Ze kon niks afwijkends vinden en bloed en zo was goed. Ze vond het zelf ook wel heel extreem en nu heb ik tabletjes gekregen om de bloedstolling te bevorderen. Nou inmiddels heb ik er 4 op maar de situatie is eigenlijk nog hetzelfde.Gisteravond op mn werk ben ik gewoon naar huis gestuurd omdat ik constant naar de wc moest rennen(ik heb eeb schat van een bazin hoor,die is echt niet boos of zo). Inmiddels dus weer een nacht verder en nu word ik er eigenlijk wel een beetje depressief van.Het is echt een kraan die open staat en intussen heb ik ontzettende hoofdpijn erbij gekregen. Wie herkent dit? En als het morgen nog geen verbetering inzit zal ik dan maar gewoon de huisarts bellen? Eens moet dit toch stoppen,zie inmiddels lijkbleek en ben soms ook wat duizelig. Wacht met smart op reacties!!!
hi, ik heb dit 2 maanden geleden ook gehad, alleen was ik niet net bevallen! bij mij waren het echte bloedproppen en ik ben niet zo slim geweest om de dokter te bellen... ik dacht het is straks vast over, nou het heeft ongeveer 2 dagen geduurd en toen was het weg, ik heb er ook geen last meer van gehad...
dank voor je snelle reactie! Dat van die bloedproppen heb ik ook. Alleen nu ik met die tabletjes bezig ben krijg ik echt extreme grote stolsels!Word er echt onpasselijk van! Dit is nu de 4de dag,hoop dat het snel overgaat,maar mn gevoel zegt dat het toch iets anders is.
extreem grote stolsels?! wat zei de HA daar van?! jeetje de 4e dag al! ik hoop voor je dat het snel overgaat...
nou ik heb de ha nog niet gebeld.Heb ik eigenlijk pas sinds vanmorgen. Durf eigenlijk niet zo goed..... Toen ik net bevallen was had ik natuurlijk ook ruim bloedverlies maar dit is nog erger. Het is ook echt vers bloed zeg maar. Misschien komen die stolsels van de tabletjes???
ik heb je ff dubbel gequote hoor! dus ja ik denk wel dat die extreme bloedstolsels van die pilletjes afkomen, als ik jou was zou ik gewoon ff de VK bellen en er ff naar vragen...
Op zich is het wel normaal om na een bevalling heftigere menstruatie.s te krijgen. Zeker het eerste half jaar. Niet iedereen heeft er last van maar met mijn beiden kinderen ben ik na de bevallingen iets heftiger gaan menstruweren dan daar voor. Maar het kan nooit kwaad om het in de gaten te houden en als jij het ge voel hebt dat die tabletjes niet helpen moet je je ha bellen en toch om een afspraak verzoeken. Daar zijn ze voor. Sterkte ermee.