slaapt levi eindelijk weer in z,n eigen bedje door,word hij steeds wakker van hoest. het klinkt als een zeehond,we gebruiken tussikind van vsm,maar heb niet het idee dat het werkt. weet iemand een goed middel wat hij mag hebben??
Een zeehondenhoest is toch nooit goed? Ik zou misschien een naar de ha gaan om bronchitis uit te sluiten.
er zijn diverse hoestdrankjes voor kids va 1jaar. luuf insmeren bedje schuin kokend water met druppels waar volwassenen mee stomen (calendulan geloof ik van a vogel) of luuf in kokend water ui toco tholin op een doekje
TOCO CHOLIN?wat is dat?? btw overdag geen hoest te bekkenen,heb de verwarming nu ook aan in de nacht ivm koude weer,zou natuurlijk ook niet bevorderen bronchitis lijkt me sterk,hij heeft het sinds nu en hij is verkouden. zit ook niet in de famillie. maar als het aanhoud ga ik idd even naar de ha,maar ik word altijd weer weggestuurd met niks:x
doe dingen van vsm enzo werken hier ook niet . heeft hij geen rs virus ??? dat had mijn zoontje namelijk wel en die hoeste ook zo
geen idee hij hoest va gisternacht,nu overdag is hij alleen verkouden.(geen koorts) ga straks wel even kijken voor hoestdrank. luuf en ui doen we al bedje schuin ook al.
het rs virus heerst idd! hier ook gehad 3wkn geleden ongeveer.. en nu weer ziek, zelfde verschijnselen..
Zeehondenhoest duidt bij mijn zoontje altijd op kroep..... Ga altijd ff naar de dokter voor wat verlichtende middeltjes, dan vooral frisse lucht of afleiding in de badkamer met stoom van de hete douche (niet eronder staan natuurlijk).
Bij ons ook zeehondenhoest = kroep. Maar, wat bij ons erg helpt tegen veel hoesten is fluimicil drank en Luuf smeren. En voor de kroep, lekker stomen inderdaad in de hete douche werkt ook uitermate goed. X
nou heb hoestdrankjes gehaald,2 soorten thijmsiroop,en iets wat het zelfde is als bisolvon ed maar dan van kruidvat merk. die heb ik voor het slapen gaan gegeven,we hebben gestoomd in de douche,ge-neussprayt,ge-luuft en ge-iut haha het is nu nog stil,maar of dat zo blijft
Onze dochter heeft nu 2 keer een kroepaanval gehad en tot 2 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. Eerste keer toen ze 3 maanden was en toen ze 13 maanden was. Ze blijft erin hangen en zo erg dat de medicijnen en de verneveling niet hielpen/helpenvandaar dat ze werd opgenomen. Als ze nu een aanval krijgt mogen we gelijk door naar het ziekenhuis. Rondje rijden met de auto moet ook helpen met raam stukje open.
beterschap. ik heb zelf kroep erg vervelend is het.. stomen werkt het.beste hier en ik heb een puffertje
Ik zou zeggen ga naar de ha! Alle adviezen zijn goedbedoeld maar niemand heeft je kindje gezien. Mijn zoontje had ook een zeehondenhoest. Had al bijna iets gekocht bij de drogist na allerlei adviezen, in een keer koorts, bleken de amandelen ontstoken. Nu is dat over weer hoesten tot hij erbij neer valt, bleken de longen niet schoon te zijn. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en hem even laten checken.