Zeer onverwachts gaan wij ons 3de kindje verwachten We (mijn man) zijn de schrik net te boven,maar we gaan genieten van deze laatste zwangerschap en dat alles voorspoedig mag verlopen!!
Gefeliciteerd met deze aangename verrassing! Hoe oud is jullie jongste? Wilden jullie wel een derde of liever nog even wachten? (Sorry...nieuwsgierig)
Bedankt!! Een 3de zat niet in de planning nee. Ik had het wel graag gewild over 2-3 jaar maar mijn man niet. Vandaar dat hij ook zo in shock was. Als de baby geboren wordt is onze jongste precies 1,5 jaar.
Allereerst gefeliciteerd! Ik vroeg me alleen ff af, je was er niet mee bezig, maar weet al heel snel dat je zwanger bent. Amper 1 dag over tijd (uitgaande van een gemiddelde cyclus: gister precies 4 weken) en meteen getest, dat klinkt meer als de meeste hier die staan te popelen om te testen Wat was de aanleiding om een test te doen als ik vragen mag?
Gefeliciteerd! Ik zou alleen je titel even aanpassen in verrassing... Een veRassing is namelijk een crematie. Denk niet dat je dat bedoelt
Kieke boe hier ben ik ow ik mocht nog niet ? maar ik ben er toch Gefeliciteerd meis ga genieten van de laatste en je aan komende dikke buik. Dan blijf ik genieten van mijn plate buik die in de maak is ok