Inmiddels zit ik op dag 15 van deze cyclus en had ik het idee dat mijn cyclus eindelijk een beetje normaal begint te worden... Heb ik opeens weer wat rozeverlies.. echt zo raar! De laatste twee cyclussen had ik rond de eisprong mega krampen en veel pijn.... maar dit heb ik nog niet eerder gehad!! Ik had vanmorgen wat rozeverlies en nu net ook.. Verder had ik dinsdag wat kramp en wat steekjes.. Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn en hebben jullie hier ervaring mee.. Ik vind het ook zo raar dat er elke maand ander dingen gebeuren met mijn lijf!! Help
Klopt het dat je net bent gestopt met de pil? Daar kan het ook door komen dat je lichaam ineens van alles voor je in petto heeft. Echter, het rozeverlies had ik tijdens eisprong. Het begon wat bruin en toen helderder en daarna rozeafscheiding. Heeft paar dagen geduurd en ging weer weg. Ik had ook erge steken, kramp en rugpijn en daarna stopte de rozeafscheiding ook. Niks om je zorgen over te maken zover ik weet.
Ik ben inmiddels al vanaf eind augustus met de pil gestopt.. dus al bijna een halfjaartje... maar elke keer andere kwaaltjes heel raar!!