Zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door TamaraP, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Ik ben zwanger! Na 2 testen gedaan te hebben geloofde ik het eindelijk! Wou het eerst niet geloven dacht dat het bij mij wel effe zou duren maar nee hoor! Ben in maart gestopt met de pil en nu 5 weken zwanger! Gister op vaderdag zei mijn zus pfff Tamara 1 week overtijd is wel lang zou je niet is een test halen? En dat heb ik gedaan maar dat was dacht ik maar 1 streep dus vandaag een andere test gekocht en ja een kruis nu pas geloof ik het en het voel zo heerlijk pfffffff dus een mooi vaderdag kadootje

2. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

3. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Dank je wel en genieten doe ik zeker! Voelt nog alleen zo onwerkelijk ,kan het gewoon nog niet geloven zeg pffff ben benieuwd hoe lang dat gevoel duurt!

4. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Van harte gefeliciteerd!

Geniet van je zwangerschap :-D

5. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    van harte gefeliciteerd :D

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Gefeliciteerd geniet ervan!

7. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    :D Gefeliciteerd :D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

9. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Dank jullie wel allemaal! Jullie ook gefeliciteerd! Gekke vraag maar wat nu? moet ik naar dokter? of verloskundige? De een hoor ik over gynecoloog de ander over verloskundige de 1 heeft bij 10 weken eerste afspraak de ander al bij 5 en dit is mijn eerste zwangerschap dus ik heb geen idee :(

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd.

Bel maar naar een verloskundige in de buurt. Dan hoor je precies hoe en wat. Het wijst zich allemaal vanzelf.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Gefeliciteerd en bel inderdaad gewoon een verloskundige in de buurt. Die zal een afspraak met je maken. De huisarts moet je wel verwittigen, maar die doet verder niks. En een gyn komt er pas aan te pas als de verloskundige dat nodig vindt!

Geniet van je zwangerschap!

13. Lynn25

Lynn25 Lid

18 jun 2008
    7
    0
    0
    Ohh Tamara gefeliciteerd!

Ben je al helemaal happy natuurlijk. Ikzelf heb afgelopen maandag 3 testen gedaan...alledrie positief!

Ik geloof het nog niet echt, maar het zal denk ik toch wel zo zijn! Ben zo bang dat er iets fout gaat. Ik kreeg drie lichte roze streepjes op mijn test. Heb overmorgen een afspraak bij de arts, nog een keer controleren. Vind het wel vreemd ik heb PCO dus kon volgens gynacoloog heel moeilijk zwanger raken en nu na 3 maanden gestopt te zijn met de pil: BOEM!

Ben zo blij! Hoop zo dat alles goed gaat, is nu pas 5 weken dus nog heeeel vroeg maar ben heeel voorzichtig blij!

:)

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet ervan ;)

15. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Jeetje dat is leuk zeg voor je dan gefeliciteerd! Ja vind iedereen de eerste tijd zooooooooo spannend echt wou gewoon dat je gelijk al wist dat het goed zat! Nu zit ik steeds te kijken bij me zelf of je wel wat merkt zo van ben ik wel zwanger gaat het nog wel goed enz misschien vind iedereen dit beetje overdreven maar maak me best zorgen hoor maar jij ook begrijp ik uit je verhaal?

16. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet ervan :D

Deel Deze Pagina