Na 2 jaar en veel teleurstellingen heb ik dan ook eindelijk een positieve test in handen. De 1e ivf poging is een schot in de roos. Nu 3 weekjes wachten of het er 1 of 2 zijn. Ik kan het nog niet geloven omdat ik echt overtuigd menstruatiepijn had. Een beter begin van de lente kan niet. Groetjes
Super gefeliciteerd! En heel fijn dat het na 2 jaar gelukt is en dat je geduld wordt beloond. Gr vruchtje
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van mn eerste IVF1 Bij ons hebben ze maar een embryo terug geplaatst.....bij jou dus twee?
Van Harte Gefeliciteerd met jou zwangerschap. Geweldig dat het bij de eerste Ivf heeft mogen lukken. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe Liefs Veer
Hartelijk gefeliciteerd! wat een prachtig gevoel he? Geniet ervan meid, het is een wonder groet Monique
Gefeliciteerd meid, Ik heb ook een test gedaan 20 maart. Ik kon het niet geloven, toen heb ik weer een test gedaan, dus dezelfde dat maar na een uur of 4, ja, ook posi... Ik wou het tog nog een keer doen, dus na 4 dagen weer een test, en jah hoor weer posi, maar doe het niet meer. Heb wel last gehad van onderbuik, en vieze metaal smaak in mond. vrijdag a.s. naar de vrlk. dus we zien maar... nogmaals gefelicitopstaaf...hihihiiiji
ik heb net toen ik naar de wc ging een beetje, op de wc papier een roze of bruine kleur ( daar leek het op) gezien. Weet iemand wat dat is, is het erg, heeft iemand dit meegemaakt?