Na 17 maanden nog steeds niet zwanger...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marion73, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marion73

Marion73 Nieuw lid

3 mei 2008
    1
    0
    0
    Wie o wie kan mij helpen?

Ik ben ongeveer 17 maanden geleden gestopt met de pil en was daarna gelijk in verwachting (de 2e maand na de pil stop). Helaas ging het na 6 weken al gelijk mis. Tot nu toe ben ik heel wat echo's, bloedprikken, ovulatie testen en temperatuur lijstjes verder en nog steeds geen resultaat. Ik zou nu eigenlijk weer terug moeten naar mijn arts maar vind het allemaal wel een beetje eng... Ik wil heel graag zwanger worden maar wil graag wat advies van degenen die ook in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten. Het duurt nu allemaal zo lang en ik wil gewoon graag een 2e kindje... De eerste was geen probleem maar ja dat was ook al weer 9 jaar geleden en ik ben nu inmiddels 35. Wie kan mij adviezen geven alsjeblieft? Alvast bedankt...

Marion

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou misschien toch even langs de arts gaan als het zo lang duurd.
    doe waar jij je goed bij voelt!

ik wens je heel veel succes, en hopelijk raak je alsnog zwanger ;)

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou ook even bij de arts langsgaan. Het is niet de leukste weg, maar geeft je wel de grootste kans. Knuffel!

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou gewoon naar je arts gaan hoor! Gezien de lange tijd dat je alweer bezig bent en je leeftijd kun je waarschijnlijk zo door naar een gynaecoloog. Dan weet je tenminste waar je straks aan toe bent.

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Echt: ga naar je arts. Dat afwachten is ook niets en het levert je tot nu toe niets op. Wij hebben ook veel te lang gewacht en nooit eens (als het ware) met de vuist op tafel geslagen en wij zitten inmiddels n ronde 33 en 2 miskramen. Gewoon goed voor jezelf opkomen en terug naar de arts vor verder onderzoek en behandeling.

6. Hey Marion. ik snap heel goed dat je de stap naar de huisarts groot vind. en eng natuurlijk, want je weet niet wat je allemaal te wachten staat.
    Maar misschien heeft je man mindergoed zaad en 'is dat alles' . wat ik bedoel te zeggen is, je bent niet gelijk ziek, of onvruchtbaar nu.
    als je bijd e arts bent geweest verwijst hij je door naar een gynaecoloog en die doet dan wat onderzoeken en aan de hand daarvan stelt ze een soort behandeling voor. en dan nog hoef je er niet mee door te gaan. Je kan aangeven nog even te willen wachten, omdat het je te snel gaat. of misschien vind je het juist heel fijn dat je eindelijk weet waar de bottelnek zit en kan je niet wachten om te gaan starten met de behandeling. het kan alle kanten op, en je kan ieder moment zeggen dat je een pauze wilt, als het je te veel word.

de enige die jou vragen kan beantwoorden, is de gynaecoloog ;)
    liefs en heel veel sterkte

Deel Deze Pagina