Hoi, Weet iemand welke zalf je probleemloos kunt gebruiken tijdens borstvoeding als je last hebt van aambeien door de bevalling ?
Uhm... ik heb gewoon curanol gebruikt de eerste dagen... mag dat niet dan?? Je smeert het niet op je tepels toch? Hoe dan ook heeft onze dame er denk ik geen hinder van gehad
Nog even gezocht in de bijsluiter. http://www.curanolwebwinkel.nl/Shop/Content/Documents/Curanol-bijsluiter-zalf-en-tabletten.pdf?v=1
Ik had trianal gekregen van de huisarts en toen las ik de bijsluiter dat dat spul gewoon in je borst voeding komt. Nee je smeert het niet op de tepels inderdaad haha. Ik vond dat echt niet tof. En overigens ook erg slecht dat ze dat niet met mij bespreken terwijl ze weten dat ik borstvoeding geef !! Ik las inderdaad over curanol en dat heb ik gekocht. Ik hoop dat het gaat helpen
Ik heb een zalf gebruikt waarvan in de bijsluiter stond dat je dat met een arts moest overleggen bij borstvoeding. Nou ben ik zelf arts en besloot ik dat het wel mee zou vallen met wat er via het slijmvlies daar beneden in de melk terecht zou komen. Heb het ook maar kort gebruikt want het hielp heel goed.
Alleen curanol mag helaas bij borstvoeding. Mijn persoonlijke ervaring dus. Voor de rest komt het allemaal terecht in je melk. Als het je het durft kan je de aambeien ook wat terugduwen, hierdoor heb je er inderdaad last van. Veel vezels, water tot je nemen.