Zo, wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er niet aan moet dénken.... Gelukkig is onze relatie ook sterk zonder sex, dat blijkt nu wel, maar ik zat ook op de 18-weken te wachten, dan zou het wel komen....nou, ik wacht nog! Komt wel goed, ik weet het zeker!
haha helemaal mee eens kitty maar 1 keer in de maand is echt weinig:O maar zoals je zegt je kindje en je lichaam is belangrijker! wij doen het nogsteeds vrij vaak.. ik heb er geen moeite mee wel is het allemaal wat gevoeliger
euhm sex tijdens zwangerschap... is hier denk ik welgeteld 3 keer voorgekomen tijdens die 9 maanden Beide totaal geen zin in gehad... hihi
hier ook weinig behoefte, wordt al moe als ik aan al dat "gefrunnik" denk... nee dan slaap ik liever een poosje langer Heel sneu voor mannetje maar dan heeft hij even pech...
Hier zekers meer zin in sex. soms als ik tv zit te kijken en er komt een sene met zo gezegt sex dan wil ik ook. Me vriend hoeft voor me zwangerschap me niet wakker te maken voor sex maar nu heb ik er geen problemen mee. Het gaat wel wat moeizamer maar ben niet zo flexibel meer. Maar je moet er maar wat voor over hebben als man zijnde. Wij dragen tenslotte wel 9 maanden een kind.
Pfff nou we hebben een paar dagen geleden weer wat gedaan, maar damn, was geen suc6 hoor... me dikke buik (ja nu al, zie album) zit steeds in de weg en andere standjes zijn niet zo fijn voor mijn bmm....
gelukkig er zijn meer die de magische 17 weken grens ook niet gevonden hebben. Ja er zijn meer manieren dat klopt Maar ik vind het ook wel sneu voor hem. Ook voor mijzelf eigenlijk. Hopen dat de bevalling niet teveel kapot maakt en alles snel heelt om straks weer te kunnen geniet. Thanx ik voel me een stuk meer begrepen door alle antwoorden
Grappig! Ik heb ook al maanden geen zin meer en juist sinds deze week begint het weer een beetje terug te komen. Ben alleen meestal gewoon te moe 's avonds en 's ochtends hebben we altijd al gezelschap in bed. Maar de zin komt nu rond 17 weken hier dus idd weer terug. Wat een opluchting...
Vergeet de boeken! Ik moet maandag bevallen en mijn man en ik hebben al die 9 maanden geen 1 x keer seks gehad! Ik heb gewoon geen zin gehad. Niet omdat ik bang was voor de baby ofzo, ik heb er gewoon geen behoefte aan gehad. Voor mijn man zin maken heb ik nooit gedaan, ik zou me alleen maar klote voelen. Hij vindt het natuurlijk niet leuk, maar we hebben er nooit ruzie om gehad. Dus wie weet krijg je helemaal geen zin deze 9 maanden.