een maand na mijn vroege miskraam weer een positieve test.... ben erg bang dat het weer fout gaat, maar probeer wel te genieten. ben in ieder geval nu al behoorlijk misselijk dus dat belooft nog wat!
Van harte! super toch dat het weer zo snel is! Snap idd dat je wat bang bent, zou ik ook zijn als ik nu weer zwanger zou zijn. maar probeer er wel van te genieten
hey meis had je al 100x gefeliciteerd maar nog maals lieve schat onwijs gefeliciteerd en geniet er van hoor ben zo blij voor je xxx
dank jullie wel. ben nu een oktobermama haha.......hoop echt dat deze blijft plakken, mijn testen zijn wel duidelijker dan de vorige keer. enne.....manuela: je mag me nog wel 100x feliciteren hoor, verveelt nooit
Nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Ik ben superblij voor je en duim voor je dat alles goed blijft gaan. (september mama 2010) Liefs, Dara
GEFELICITEERD!!!! even een hart onder de riem: zo is het bij ons ook gegaan..... eerst een vroege miskraam met 5/6 weken en die maand erna meteen weer zwanger!!! kon het haast net geloven.....zo snel weer.....maar het is helemaal goed gekomen hoor! we kregen een prachtige zoon !!!!!