Hoi meiden, Ik wordt gek.. Gistermiddag had ik ineens bij het afvegen rood bloed en dacht nou daar is het hoor.. En gisteravond was het ineens weg en nu alleen heel vies donkerbruin maar eigenlijk is dat ook niks. Wat is dat nu weer.. Dat heb ik nog nooit gehad. Wie heeft dit ook meegemaakt ? Morgen zou mijn nod zijn maar had mijn banner al aangepast
Ik heb dat altijd voor en na menstruatie dus kan best zijn dat hij nog doorbreekt en misschien ook niet hoor maar bij mij is dat een teken
Ik zou nu even tot morgen afwachten of er dan echt geen menstruatie doorbreekt. Het kan spotting zijn van een doorkomende menstruatie namelijk. Mocht je vandaag en morgen verder geen bloed meer gaan verliezen, dan zou je een testje kunnen wagen. Spannend!
Ik verwacht ook wel dat die gaat komen maar heb het nog niet meegemaakt. Normaal gaat na een beetje bruinverlies de sluisen open haha we wachten maar af.
Had ik vorige maand ook. Zo raar. Maar deze maand de schade aan het inhalen denk ik.. alles wat toen niet kwam, kont nu met bakken eruit