Manduca of Ergo Carrier?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ineke1983, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi!

Ikzelf gebruik een geweven draagdoek (Ellevill zara) maar mijn man heeft dit weekend iemand (een man) zien wandelen met een drager en zou ook graag zoiets willen!
    we twijfelen nu tussen een ERgo en een Manduca!
    Iemand ervaringen, tips, ...

Ikzelf ben vrij klein en smal gebouwd dus moet makkelijk te verstellen zijn!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Wij hebben de Manduca, mijn man is groot en breed en die past de Manduca ook goed. Ikzelf heb maat 40/42, dus geen slank en smal persoontje, maar wel een verschil met mijn man en hij zit gewoon goed en ik zou hem nog wel kleiner kunnen verstellen, gewoon de bandjes wat strakker aantrekken.

3. Ik heb ook een manduca en hij bevalt me goed. M'n vent heeft hem nog niet geprobeerd eigenlijk, dus qua verstellen nog niet echt ervaring... maar er valt aan allerlei riempjes te trekken en te verschuiven, dus dat moet op zich geen probleem zijn volgens mij.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Joepie! Ik kan een ergo lenen van een vriendin, dus dan weet ik toch al hoe die voelt ;)

5. Piekie81

Piekie81 Actief lid

Nov 18, 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben sinds een weekje de Manduca (we hebben ook een tricot slen) en die bevalt goed! Zowel ik als manlief hebben ermee gelopen. Voor langere stukken vind ik het fijn om de banden op de rug te kruisen.
    We hebben alleen nog maar het dragen op de buik geprobeerd, dat beviel bij ruim 2 uur lopen prima.

Succes met kiezen!

Share This Page