Ja, ik zat ook aan een spuitje te denken. Kan je gewoon vragen bij de apotheek. Dan kan je 't bij haar in haar wangzak spuiten. Zo heeft mijn kleine de eerste maanden zijn medicijnen altijd gekregen.
hoi, dank jullie wel voor alle lieve berichten! gaat opzich beter, de ors geef ik met een lepeltje, 2 keer ging dat super goed, vanavond wou ze niet meer! maar ze heeft haar 2e fles 120cc gedronken en vanmiddag zelfs weer 165!!! dus dat gaat gelukkig weer de goede kant op!! ze had ook alweer een stevinge poep luier!! dus ben weer wat rustiger!
hoelang moet je die ors door blijven geven dan?? en hoevaak per dag, had vandaag 200ml klaargemaakt en ong over 3 keer verdeeld vandaag de eerste 2 keer ging dus goed, de laatste niks meer van gehad. Ze heeft net haar fles gehad en ligt weer te slapen, na 120cc drukte ze de fles weg en wou ze niet meer. dus tis nog niet helemaal ok, want normaal begint ze te huilen als de fles leeg is na 200cc hahaha!
Ze drinkt in ieder geval weer, en omdat het maagje nog van slag is willen ze meestal nog niet veel. Het gaat weer de goede kant op, je kan nog wel ors geven zodat het lichaam een beetje kan opknappen.