Hallo Dames, Ik moet het kwijt....kan het niet voor me houden. Ik ben zwanger. Ik moet zeggen dat t niet gepland is maar dat t toch heel welkom is. Ik had een antibiotica kuur die niet met de pil samen ging. ja de huisarts had dit verteld en ik heb mn vriend toen ook ingelicht maar ja...jullie weten wel hoe t gaat. Ik merkte dat er iets niet klopte nadat ik afgelopen woensdag nog niet ongesteld was. Ik ben altijd zo stipt op tijd....dus ja dan maar een test....en die was positief. In eerste instantie ben ik enorm geschrokken. Heb meteen mn vriend gebeld en die zei: We doen dit weekend nog wel een test....je weet maar nooit namelijk. Oke....dat is/was geen probleem. Maar toen belde hij donderdag dat hij t weekend misschien niet thuis was. (hij is internationaal chauffeur). Ik ben vrijdag maar naar de huisarts geweest om eens verder te kijken en ja hoor....ook daar uit de test blijkt dat ik zwanger ben. Al bijna 5 weken. Wij zijn er heeeeel erg blij mee. Ik heb dan ook de grootste moeite om het voor mij te houden. Het is ons eerste kindje namelijk en ik hoop zo dat alles goed gaat en dat ik het van de daken af mag schreeuwen. T is wel fijn dat ik t hier van mij af kan schrijven....maar ja....of het mij helpt slapen....ik ben echt heel blij. Ik heb trouwens nog wel een vraag. Aangezien het onze eerste is weten wij er niet zoveel van maar euh....hoe doen jullie dat met de sex? Kan en mag dat nog? Ik neem aan van wel maar ik kan t beter eerst vragen alvorens t te doen he. Lieve dames, Bedankt voor t lezen van mijn verhaal. Groetjes Dawn (ik doe nog ff mn echte naam niet voor t geval er iemand is die mij misschien wel kent.)
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap wij hebben net een jonge dochter van 3 weken die met 33 weken is geboren ivm zwangerschapsvergiftiging. Je kan gewoon met elkaar vrijen. de eerste tijd had ik er wel zin in maar er komt ook een periode dat je daar helemaaaaal geen zin in hebt.maar je kan doorgaan zolang het nog kan/wil. hoop dat je er iets aan hebt. liefs linda
Gefeliciteerd allemaal! Gisteren posi test gehad 1 dag voor nod, en ja hoor zwanger! Eindelijk na 7 ronden, mijn man dacht ik grapje maakte. Hij kon het eerst niet geloven en heeft zelf ook nog getest, haha Liefs Maris
Gefeliciteerd allemaal! Je kan en mag gewoon sex hebben. Het kan wel zijn dat je wat bloed verliest, omdat je baarmoedermond beter doorbloed wordt. Dat hoeft dan dus niet meteen te betekenen dat t mis is. (maar ik vond t echt te stresvol in de eerste 12 weken! ) Succes!