HELP!!!!!!!! Graag even jullie hulp/ deskundigheid: Morgen heb ik de eerste follikelmeting en ik had vandaag al een zeurderig gevoel (echt zo'n ongi gevoel) en had net bij het toilet best veel helderrood bloedverlies. Ik spuit nu al 3 weken decapeptyl en sinds een week Gonal-F erbij. Ik ben twee weken geleden ongesteld geworden (dat moest ook voordat je met de Gonal- F mocht beginnen). Maak me eerlijk gezegd best wel zorgen, ben bang dat de poging nu al voorbij is. Weet dat ik gewoon moet wachten op de echo morgen maar heel misschien weet een van jullie wat dit is.... Daan
Ik vind het moeilijk hier iets over te zeggen, omdat ik gewoon voor je hoop dat je door mag met je poging en je niet onzeker wil maken. Maar als het echt veel bloed is, zoals je zelf schrijft, dan zou je in ons ziekenhuis waarschijnlijk niet doormogen, om de simpele reden dat je bms nu alweer een stukje af gebroken is en dus niet optimaal meer voor innesteling. Kei-hard kan ik het natuurlijk niet zeggen en daarvoor moet je idd gewoon je FM afwachten. Misschien komt daar uit dat je bms er nog heel mooi uitziet en zien ze geen reden om te poging te staken. Ik hoop het maar!!! (duim-duim)
Soms kun je halverwege de cyclus een bloeding krijgen, een zgn eisprongbloeding. Alleen ben jij nu aan het stimuleren en daar zit je dus totaal niet op te wachten. Als het veel is misschien meerdere follikels die gesprongen zijn, dat zou betekenen dat je dus uit je zelf ondanks deca gebruik toch een eisprong hebt, dat hoop ik natuurlijk niet. Alvast heeel veel succes morgen, hoop dat je doormag
Hai, Bedankt voor jullie reacties! Gisteravond stopte de bloeding gelukkig weer. Vanochtend naar het ziekenhuis geweest en het schijnt vaker voor te komen tijdens het stimuleren. Tijdens de echo zagen we mooie follikels zitten en het bmsv had een dikte van 10.4 mm. Zoals het er nu uitziet gaat donderdag of vrijdag de punctie plaats vinden. Ik word vanmiddag gebeld over de bloeduistlag en dan zal ik meer horen. In ieder geval super bedankt beide voor het meedenken!!! Gr. Daan