Klachten voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran82, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hoi

Ik zit nu een week voor mijn nod en ben sinds een paar dagen misselijk , sommige dingen smaken me ineens niet meer. Ook heb ik lage rugpijn en hele erge buikpijn en een trekkend gevoel in mijn onderbuik . Ik hen 4 jaar geleden een ks gehad en t litteken doet ook pijn en lijkt wat strak te zijn. Zou t kunnen dat ik zwanger ben? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook wel klachten gehad maar weet niet meer of ik ze voor mijn nod al had.
    Ik lees graag jullie reacties

Gr miranda

2. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    De symptomen zouden van een zwangerschap kunnen zijn. Wanneer moet je ongesteld worden?

3. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hoi niet komende maandag maar de maandag erop moet ik ongesteld worden, daarom vind ik t ook zo raar. Zou wel vroeg zijn voor kwaaltjes lijkt me zo

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    T kan maar lijkt me wel vroeg. Op hoeveel dpo (days past ovulation) zit je?
    Ik heb het de afgelopen week ook gehad hoor! Vandaag voor het eerst minder waardoor ik aan mezelf ga twijfelen of het niet allemaal in mijn hoofd zat omdat ik zo graag wou. Dat wachten is wel echt killing he? ;)

Ik hoop het echt voor je!

5. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Als het goed is iets meer dan een week geleden ovulatie gehad. Nu sinds een dag of 5 last van mijn buik en sinds 2 dagen met vlagen misselijk. Wel al een test gedaan maarvdatvwas niks veel te vroeg nog om te testen nog maar een weekje afwachten

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Je hoort wel vaker dat vrouwen direct na de bevruchting deze symptomen hebben. Het kan dus wel. Ik herken het ook hoor. Succes

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    T zou wel kunnen idd. Wanneer ga je weer testen? Spannend hoor! Heb je normaal een lange cyclus?

8. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Cyclus is normaal 28 dagen. Denk dat ik met testen wacht tot ik ongesteld moet worden

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hoihoi,
    Oeh spannend... Ik zou zelf dinsdag ongesteld moeten worden.. En voel ook van alles. gisteravond helemaal niet fit. Soort van menstruatiekrampen, hoofdpijn, moe. Opgeblazen gevoel.. En sinds 2 dagen ook snachts heel erg dromen!! Dat het allemaal zo echt lijkt.. Weet niet of iemand dat herkent?

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    16 sept? Erg spannend! Ik hoop dat je het zo lang volhoudt ;)
    Ben je erg misselijk of met vlagen?

11. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Twee weken na de ovulatie kun je beginnen met testen. Ongeacht hoe lang je cyclus is want eigenlijk volgt de menstruatie altijd 14 dagen na de eisprong.
    Succes!

12. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    hoi samsie ik ben ook benieuwd of ik het z lang volhoud haha . en misselijk is met vlagen . komt en gaat steeds

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hha...kom op! Je kan het:D en anders....de action heeft 2 testen voor 1,50:p

Hier heb ik de misselijkheid weer wat minder...dus ik denk dat ik volgende week gewoon mijn periode krijg;) gister wel in ene veel last van mijn onderrug toen ik mijn buurjochie van 20 maanden optilde en vasthield:cool:
    Wat je allemaal wel niet allemaal in je koppie kan zitten als je graag wil..(nog maar net mijn eerste ronde;))

Ik hoop voor jou echt dat het raak is! Heb je nog meer klachten/symtomen?

14. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Sommige testen zijn gevoeliger en kun je al eerder (4 dagen voor NOD geloof ik) beginnen met testen.
    Ik denk ook steeds dingen te voelen en dan zeg ik tegen mezelf; zou dat een symptoom kunnen zijn of heb ik idd mijn zoon te vaak opgetild :-D Word gek van mezelf hahaha.

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, klinkt bekend ;) ik weet alleen niet precies wanneer mijn NOD is doordat mijn cyclus half plat lag door het spiraal.
    Ik ben daarom uitgegaan van een cyclus van 30 dagen:cool:
    Probeer het maar gewoon zo lang mogelijk vol te houden niet te testen:D

Wanneer is jouw NOD?

16. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Sinds vandaag ook af en toe steekjes in mijn borsten en jeukende tepels ... Vraag me echt af of t raak is of dat ik me vanalles in mijn hoofd haal haha word gek van mezelf ;)

17. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    ja he. Ik ga het proberen. Ik denk niet dat het gelukt is bij ons :(
    Omdat mijn cyclus ook zo onregelmatig is moeten we altijd een beetje gokken en ja er zitten dagen tussen dat we gewoon te druk of te moe zijn...ALs je dan zeker weet dat je die week je eisprong hebt, dan ga je er toch voor, maar dat weten we dus niet.
    De ovulatietesten werken niet bij mij dus ik ga weer over op temperaturen en houdt mijn cyclus goed bij. Ik hoop in ieder geval dat ik mijn eisprong vorige week heb gevoeld. Dat zou enorm helpen. Ik verwacht dat mijn NOD as woe-do is.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha...welkom bij de club op het wachtbankje;)
    Ik heb ook afwisselend allemaal kleine dingen waarvan ik me afvraag of het nou echt symptomen zij. Of denkbeeldige syptomen? Het ene moment laat ik de moed varen en denk ik dat het tussen mijn oren zit..,het andere moment denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Misschien dat ik ook overenthousiast ben omdat het mijn eerste ronde pas is:D

Wanneer gaan jullie testen dames?

19. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Ik denk dat ik eind van de komende week ga testen. En jij ?

20. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oh Noa dat is idd frustrerend! Ik hoop het heel hard voor je!

@Miranda...ik denk woensdag voor het eerst maar verwacht er weinig van omdat ik dan 3 dagen (of 1 dag) voor mijn NOD zit.
    Ben alleen sinds gister ook elke keer moe en hebal 3dagen branderige ogen dus vind het te spannend om tot zaterdag te wachten ;)

Ik ga zo A'dam even in dus zal vanavond op z'n vroegst weer reageren!

Deel Deze Pagina