Zoals ik al zei in een eerder bericht, ik ben dus zwanger geworden zonder mijn menstruatie te hebben gehad.En ik heb geen idee wanneer mijn eisprong toen heeft plaatst gevonden. Ik slikte al medicijnen om mijn menstruatie op te wekken.Gelukkig kon dat geen kwaad maar ik verwachtte niet zwanger te zijn. En omdat ik na die medicijnen nog niet ongesteld werd is er een test gedaan en die bleek positief! En dat positieve is een zoon geworden die nu 4 jaar oud is
Ok, bedankt voor het snelle antwoord. En een geruststellend antwoord! We blijven gewoon proberen, ondanks dat ik niet ongesteld wordt! En na een paar weken maar weer eens testen! Wat een spannende tijd he...
Ja ik hoop het ook! En natuurlijk hoop ik dat het bij jullie ook snel lukt! Succes over 9 dagen.... en nu maar hopen dat het positief is!
Hallo! Hier nog een geval van na 1e stopmaand pil nog niet ongesteld. Ik heb op 18 juli mijn laatste pil geslikt, heb van 25-28 juli mijn stopweek gehad en heb sindsdien mijn menstruatie nog niet gehad. 19 september 1e test gedaan: negatief en gister weer negatief getest... Vandaag dag 75! Wanneer zal ik naar de ha gaan?
Zelf ga ik volgende week dinsdag de arts bellen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, dan zit ik op dag 50. Als jij je ook ongerust maakt, dan kan het natuurlijk nooit kwaad om nu al de ha te bellen om een afspraak te maken! Misschien heeft de ha tips en/ of onderzoekjes om je te informeren over het eventuele probleem! Laat me weten wat jou ha zegt, dan laat ik weten wat de mijne zegt! Misschien hebben we er wat aan en kunnen we elkaar tips geven!
Ja dat is goed ik ga vd week ook de ha bellen. Ik maak me niet echt zorgen want het gebeurt wel vaker maar misschien kan hij me toch zekerheid en duidelijkheid geven... We houden elkaar op de hoogte! suc6!
ik zit nu op dag 38 (valt dus nog mee) en ik heb nu 2x negatief getest. ik hoop dat ik snel ongi wordt of positief test.. ik heb mijn ha gebeld, maar die doen geen bloedtest.. ik kan weer contact opnemen als het langer dan een maand of 5 a 6 duurt.. (dan pas willen ze onderzoeken).. maar misschien verschilt het per ha? iedereen veel sterkte en ik hoop dat we of snel posi testen of snel ongi worden!
een maand of 5-6 ik zou helemaal gek worden als ik zo lang zou moeten wachten! Ik wacht nu al zo'n 2 1/2 maand en wordt nu al ongeduldig ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden hahaha! Ik heb wel gehoord dat je er wat voor kan krijgen dat je ongesteld wordt maar het is dan niet zo dat je je eisprong hebt gehad geloof ik... Ik ga gewoon ff met de ha kletsen en verder laat ik de natuur haar werk maar doen denk ik. Je wordt pas ongesteld als je jeeisprong hebt gehad en bij mij duurt dat helaas langer dan gemiddeld...
Ja precies, iedere dag is het weer spannend..-> ben/ wordt ik vandaag ongi? Je hebt je er al een paar maand helemaal op een mogelijke zwangerschap voorbereid en dan komt er zoiets op je pad! Ggrrr... Maar goed, misschien dat mijn ha iets anders zegt, anders is het gewoon afwachten maar! Ik houd jullie op de hoogte hoor! Maar zijn die natuurlijke opwekmiddelen niets voor jullie dan? Het zijn gewoon natuurlijke producten dus baat het niet dan schaadt het niet toch? Ik probeer gewoon van alles! (mits verantwoordt natuurlijk ) Ik heb namelijk al heel veel positieve reacties op het net gevonden (en zelfs dat het aangeraden wordt door sommige ha op het internet, om het te proberen...)
Ja uhm hoe heet dat monnikspeper geloof ik... heb er wel over gelezen ga het maar eens proberen. Weet iemand waar je dat kan kopen?
Ja ik heb teunisbloemolie gekocht in de drogist en monnikspeper bij een winkeltje waar ze natuurproducten verkopen. Heb al gehoord dat je het ook in "De Tuinen..." kunt kopen. Soms heet het anders: Angus Cactus of zoiets!
Hey Denise85: Nou ik ben nog steeds niet ongi! Ik heb dus de arts gebeld en die zei: Ja maar het is ook nog maar oktober he?! Toen dacht ik ja, en? Ik wacht al wel 22 dagen! Vorige week had ik ook 1 dagje wat bruine afscheiding maar ze zei, als ik jou was zou ik wachten op de echte bloeding. En ze zei ook, aangezien je zwanger wilt worden is het misschien aan te raden om ook echt te wachten op die eerste bloeding. Dan heb je zekerheid en kun je ergens van uitgaan. Nu is het allemaal onzeker en moet je zo nu en dan eens testen. En afgaan op zwangerschapskwaaltjes. Tis wat je zelf wilt... Nou ik dacht, straks duurt het nog een half jaar voordat het op gang komt (please not [-o< ) en dan tot die tijd niet klussen, no way! Ik denk altijd maar: niet geschoten is altijd mis, dan maar wat vaker testen!
@ marsab en denise; hebben jullie het bericht van linda gelezen op pag 1? zij werd ook maar niet ongi en testte pas na 7! weken positief! er is dus hoop! maar ik ben het met jullie eens, het is het meest prettig een regelmatige cyclus te hebben, dan weet je waar je vanuit kunt gaan en kan je tenminste nog iets berekenen...
Hallo! Ik lees ook een paar keer op dit forum dat huisartsen vaak wachten met pillen onderzoeken etc. totdat degene 6 maanden pilvrij is en nog steeds niet ongesteld... Ik w8 nog 2 weken dan is het voor mij 3 maanden en dan toch even de dokter bellen in de hoop dat hij toch al iets wil doen... En ik ga net als jij gewoon door met klussen dan maar een testje om de zoveel tijd want ik zal elke kans benutten die ik heb om zwanger te raken! Ik heb trouwens pillen gekocht bij het kruidvat Vitaal Vrouw ofzoiets... Daar zit o.a. in: 400µg foliumzuur, teunisbloemolie en angus cactus(=kuisboomextract) Dus alles in 1! Nu nog die monnikspeper...
angus cactus = kuisboom = monnikspeper (allen dezelfde hoor! ) En nu maar hopen voor je dat het aanslaat!
O ja heb hier op de site 2x 3 zwangerschapstesten gekocht haha zo kan ik een paar weken vooruit! haha!
Hahaha, ja dat was ik ook al van plan, heb er namelijk nog maar 1! Maar wat me net weer gebeurde, toen ik naar de wc ging had ik weer van die bruine afscheiding Net als vorige week maandag! Hopelijk zet het nu door en wordt ik ongesteld, of blijft het weer bij 1 (mid)dag ? Oh laat het nu eindelijk komen...... ik ben nu trouwens ruim 1 week aan de monnikspeper, dusss.... Ik weet niet of dat er mee te maken heeft?! [-o<