Ik hoop echt voor je dat het doorzet en ik hoop ook dat het komt door die monnikspeper want dan heb ik kans dat ik over een week ook aan de beurt ben....!
Ja idd! Ik houd je op de hoogte, mocht het daardoor komen, dan is het echt een wondermiddeltje! Ik hoop dat jij volgende week ook met een goed berichtje komt! (het mijne is een goed bericht, mits het doorzet natuurlijk! )
De rest van de dag géén verkleuring op het wc papiertje gezien! We last van mijn onderrug... Nou heel vaag allemaal, als mijn ongi nou eens doorzette! :x
@marsab: die pillen heb ik ook; vitaal zwanger heten ze. ik hoorde gisteren een verhaal van een vrouw bij wie het maar niet lukte om zwanger te raken van haar 2e. terwijl ze binnen no time van de 1e zwanger was geworden. volgens de artsen zat het tussen haar oren, terwijl ze zelf wel wist dat dat niet zo was. ze heeft 4! jaar aangeklungeld voordat ze eindelijk naar het ziekenhuis mocht. wat bleek? haar eierstokken waren verstopt. die hebben ze goed doorgespoeld en ze was weer binnen no time zwanger! maar intussen wel 4 jaar verder....
Wat een blunder van de arts! Wie laat iemand nou 4 jaar aanklungelen... Ik zou naar een andere arts gaan als die mij zo lang liet wachten terwijl ik voelde dat er iets niet goed zat!
idd, ik ook.. ik weet niet of ze een 2nd opinion heeft gehad ofzo.. ze doen zo wie zo het 1e jaar niet veel volgens mij, maar daarna meestal wel.. maar dit is 8-12 jaar geleden gebeurd (haar dochter is nu 8). intussen is er natuurlijk wel een hoop veranderd.
Dat is idd niet normaal! Maar volgens mij gaat het bij mij de goede kant op! Had gister middag die bruine afscheiding en vandaag weer! Vanmorgen al! En die rugpijn blijft! Dus ik denk dat ik ongi wordt! Maar nog niet al te hard juigen.....
Bij mij nog geen enkel teken van de alleen al een paar daagjes krampjes en een beetje last vd darmpjes als je begrijpt wat ik bedoel
Denise: Nou misschien komt het bij jou ook na een week of 2 na het gebruik van monnikspeper! Zo is het bij mij ook gekomen denk ik! Je wordt er alleen heel ongeduldig van, idd!
ik heb gisteren ook monnikspeper gekocht, maar ben nog niet begonnen met slikken.. ik wacht nog een week of 2, is er dan nog niets gebeurd, dan begin ik er ook mee. wie weet dit: kan het gebruik van monnikspeper ook slecht zijn? want stel dat je het slikt om ongi te worden, maar je krijgt intussen toch een eisprong.. kan het innestelen dan ook fout gaan bijv? het reguleert je hormonen, maar wekt het echt je ongesteldheid ook op? op de gebruiksaanwijzing staat dat je het de 1e 3 mnd kunt gebruiken (van je zwangerschap).
ze hebben mij aangeraden: zodra je zwanger bent/ weet dat je zwanger bent, stoppen met monnikspeper. (voor de zekerheid! je kan het idd tot 3 maand zwangerschap slikken, maar wat is dan nog het nut ervan! )
ja, precies, ik zou ook stoppen dan, maar als je het de eerste 10 weken niet weet, omdat je steeds negatief test? dan kan het toch geen kwaad?