Hoi lieve meiden. Ik ben al een paar dagen smorgens en ook overdag wat misselijk. Niet zo erg dat ik naar het toilet moet en alles uit moet spugen maar wel een misselijk gevoel in mijn buik en heb dan ook niet zo'n zin in eten. Ik ben 2 kilo afgevallen terwijl ik toch wel goed eet ondanks ik soms niet zo'n trek heb. Weten julie hoe dat komt? O ja en weet iemand hoe lang het duurt om te ontpillen? Ik ben in juni gestopt met de pil. Doei knuf van Teddy.
hoi hoi. ontpillen kan een half jaar tot een jaar duren.. de een heeft er meer last van dan de ander.. Is het niet een buikgriepje? heerst ook heel erg.. xxx.
Ik heb niet het gevoel dat ik een buikgriepje heb want zo voel ik mij niet. Ik voel mij wel ok aleen wat misselijk soms. Nou ja we zien het wel mischien toch nog aan het ontpillen al hoop ik van niet. Teddy.
Ik herken je gevoel Teddy. Voel me precies zo. Ben ook in juni gestopt met de pil, en had sinds vorige maand het idee dat het ontpillen eindelijk goed gelukt was. Want ik had nergens last meer van. Maar nu, sinds een week, voel ik me helemaal niet lekker. Erg moe, duizelig en misselijk. Bij vlagen misselijk. Soms uren achter elkaar niet, en dan weer een hele poos wel. Heel akelig. Verder voel ik me beslist niet ziek ofzo, en heb ook geen koorts, dus vraag me sterk af of het wel een griepje is. Maar goed... Misschien is het maar het verstandigste om uit te gaan van een griepje... Dan worden we ook niet zo teleurgesteld als straks de duivels gewoon doorbreken...
Hoi, Heb ook al last van die misselijkheid, duizeligheid enz. enz. maar bij mij heeft het niet met ontpillen te maken. Ben al ruim 5 jaar gestopt met de pil! Of het de buikgriep is weet ik niet. Heb een andere vorm eind sept gehad.