??in bad??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nipa18, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    :(mijn kraamverzorgster heeft mij gezegt dat ik gewoon in bad mag en er dan geen sop in doen, maar anderhalf jaar geleden mocht ik echt pas in bad als ik niet meer vloeide....snap er niks meer van.:(

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier zei de kraamhulp dat ik gelijk in bad mocht, idd zonder schuim... Ze raadde het alleen af, weet alleen niet meer waarom.. Maar goed, het mocht wel.. Vraag me nog steeds af of ze wel doorhad dat we geen bad hebben, ze vroeg steeds of ik in bad wilde;)

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mij is toendertijd ook gezegd dat je pas in bad mocht als je gestopt was met vloeien ivm infectie gevaar
    nou weet ik het ook niet meer hoor!
    toch nog maar ff goed navragen

voor mij is het trouwen 3 jaar geleden

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha dat meen je niet!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi jups.. vond het al raar haha

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    :D:D:D:D:D

Ik mocht ook niet in bad ivm infectiegevaar...ook al heb je geen schuim in je bad, je ligt in stilstaand water en dat komt ook in je lichaam, niet zo goed bij een open wond ;)
    Ik ging wel 1x per dag in een klein laagje water met groene biotex vanwege mijn knip maar dat mocht niet langer dan een minuut of 10.

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier werd het ook afgeraden...maar ben na een week toch weer lekker in bad gegaan!Wel zonder sop in het begin!

8. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Kraamverzorgster raadde het af tot het vloeien gestopt was....
    vk gaf aan dat het geen probleem was zelfs met sop....

Heb zelf gewacht tot het vloeien minimaal was...

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik mocht ook gewoon in bad, zonder sop. Heb overigens zelf wel gewacht tot 't vloeien helemaal gestopt was, vond dat wel een fijner idee.

En offtopic: gefeliciteerd met jullie zoontje! :D Had ik even helemaal gemist ;).

10. Hier mocht ik wel in bad maar zonder schuim indd. Maar... omdat ik zoveel last had van de hechtingen mocht ik lekker in bad met badedas, dit deed ik dus ook 2 a 3 keer per dag!

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

las dit topic vd week toen ik net 5 min uit bad kwam. met heel veel schuim! wist ik veel, ik dacht, wie die zwangerschap ook heeft uitgevonden, gunt mij nu vast wel een lekker badje!
    maar helaas..
    moet nu goed in de gaten houden of ik geen infectie krijg, en niet meer badderen voorlopig (en heb pas sinds een week een bad, heb dat zo gemist!!)

mag nu niet eens douchen, ze hebben vanmorgen de hele badkamer opnieuw gekit :(

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha volgens mij was ze een beetje in de war:D
    Maar volgens mij is mij toen verteld dat ik in bad mocht als het vloeien was gestopt. Had ook meer behoefte aan douchen (zitten deed nog pijn) dus ging ook later pas weer in bad.

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Er is mij nooit iets gezegd over in bad gaan. De kraamzorg zei hier dat ik tijdens dochen mijn vagina ook gewoon met zeep mocht wassen.
    Niet dat ik dat ooit doen met normale zeep, geen zin in een schimmelinfectie.

Deel Deze Pagina