In mei 2008 een MA gehad en na 7 maanden weer zwanger (vriend is vrachtwagenchauffeur internationaal dus tja ) maaruh tot op heden gaat alles goed Liefs Nelleke
3 miskramen achter elkaar gehad, waarvan de laatste een bbz. (vorig jaar septemeber) en in november was ik weer zwanger en het gaat nu allemaal goed.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een miskraam gekregen met 12 weken, daarna was ik gelijk weer zwanger, maar met 5 weken helaas weer een miskraam. Daarna ben ik in de 8ste ronde zwanger geworden, nu maar hopen dat alles goed gaat!
Mijn gynaecoloog zei tegen me dat ik minimaal 3 maanden moest wachten na mijn miskraam (was toen in de 4de maand). Heb ik toen ook gedaan trouwens. Jammer om te lezen dat zoveel dames een miskraam hebben, en vaak ook meer dan een. Trauma! Heel veel succes!
hey meid, ik heb in mei 2008 een miskraam gehad en in julie bleek ik alweer zwanger te zijn! ben nu bijna 28 weken en alles gaat prima! dikke kus
Ik heb in februari 08 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waardoor ik 1 eileider verloren heb. Maar, toen ik hersteld was van de operatie, was ik na een halfjaar weer zwanger. Zelfs met 1 eileider, wat de kansen toch naar 80% haalt. Dus, hou vertrouwen, al is het heel erg eng!
Ik heb ook een miskraam gehad en was binnen no time weer zwanger! En me meisje is alweer 7 jaar oud...En zoals je ziet ben ik nu voor de 3x mama...Dus het kan he! Succes met zwanger worden....
eind november een miskraam gehad na 5 weken, 2 weken daarna ben ik weer in verwachting geraakt. zeer onverwachts maar het gaat tot nu toe allemaal super goed ! maar helaas, het kan zomaar verkeerd gaan dus die angst blijft.
Bij mij begon de miskraam rond 23 mei (was toen 7 weken zwanger) en dat hield wel zo'11 dagen aan.... Toen 1 keer ong geweest (begon op 24 Juni) en 24 Juli testen ik alweer positief.... Over 8 weekjes ben ik nu uitgerekend....