Ik ga het nu toch maar doen, een topicje openen in dit deel van 't forum Na 2 jaar geduldig wachten en 5 IUI-D's zijn we dan eindelijk ZWANGER! Ontzettend spannend want de 2e IUI-D waren we ook zwanger maar dat is helaas een miskraam geworden... We hopen zo ontzettend hard dat dit wondertje bij ons blijft!!!
Gefeliciteerd meid!!! Nu hopen op een plakbeeb en dat je lekker kan genieten van deze zwangerschap!!!
Bedankt meiden! Heb net de afspraak bij de vk gemaakt, best eng weer want de vorige keer heb ik die niet eens gehaald.... maar we gaan er gewoon vanuit dat het dit keer gewoon allemaal goed gaat! Angela, jij ook gefeliciteerd!!
loutjelou, gefeliciteerd meis! Ik hoop dat dit een echte plakbeeb is en dat je deze zwangerschap mag gaan genieten van heel veel onbezorgde afspraakjes bij de vk! Liefs Beehappy ps. denk dat je een foutje hebt gemaakt in je onderschrift...het is al november meis
Meid, gefeliciteerd!! Zorgen maak je je toch wel dus ik ga niet zeggen dat je dat niet moet hebben...maar ik hoop van harte dat 'deze' blijft plakken!!We gaan duimen....probeer wel positief te blijven he, al is het moeilijk...