ik zit nu 4 dagen voor mijn nod. ik heb van die gevoelige testen thuis liggen en wil dat morgen gaan gebruiken. nu was mijn vraag of dat echt zou kunnen voor je nod? dus mijn vraag is wannneer testen jij postief. veel liefs koekiemonster
natuurlijk kun je met die testen voor je nod positief testen.. anders zouden ze niet gemaakt worden. hihi. Ligt gewoon aan de hoeveelheid HCG in je plasje! Echter, ik zou pas na mijn nod testen, zorgt voor minder teleurstellingen.. die 3 of 4 dagen kunnen er dan ook nog bij en mocht je zwanger zijn dan heb je een grotere kans op positieve test (sommige testen veel later pas posit) en mocht je niet zwanger zijn dan ben je waarschijnlijk ongi. spaart je een test uit, een teleurstelling uit en geld uit..
ik weet dat ik dat toch niet kan laten. het maakt met niet uit of ik die teleurstelling met een test krijg. ik denk altijd maar als ik nog niet ongi ben zit er altijd nog een kans in toch? en testen genoeg dus daar hoef ik het niet voor te laten hihi. groetjes
Ik na mijn nod.. had namelijk niet het idee dat het wel eens zo kon zijn des te mooier was de verassing!
Bij de eerste was mn cyclus wat in de war en kan ik het niet goed terugrekenen, bij deze zwangerschap testte ik 4 dagen voor nod positief met een 2v5 kruidvat test. Was 10 dagen dpo.
klopt, maar je hcg is natuurlijk hoger na je nod. Daarbij, je kunt zwanger zijn en toch ongi worder, en dus een vroege miskraam hebben, dat gebeurt vaak. Veel vruchtjes zijn niet goed genoeg om tot babytje uit te groeien.. is dubbel auwie.. denk ik... Ik hoop dat we allemaal snel posi testen.