Hoera!!! Na 2,5 jaar proberen zijn we zwanger. Zonder MM, dat stond voor 2013 in de planning. Maar met tegenzin want ondanks dat het best lang duurde wilden we het toch het liefst op natuurlijke manier laten gebeuren. Ik ben eergisteren 35 geworden, toch een belangrijke leeftijd waar ik tegenaan hikte. In juli was ik ook zwanger maar ging het helaas snel mis. Ik kreeg in het buitenland op vakantie een miskraam bij 6 weken. De maand erna was een flinke menstruatie, ik had echt het gevoel dat dat een opruiming was van de vorige zwangerschap. Ik had weleens gehoord dat je na een miskraam weer sneller zwanger wordt. Dat is uitgekomen, meteen de maand erna is het raak. Nu breekt spannende tijd aan, we hopen natuurlijk dat het allemaal goed gaat. Ik voel me wel echt heel goed. Ik had wel heel snel draaiduizeligheid en hikken, beetje zuurbranden, en veel plassen. Dat het weer raak was hadden we allebei snel in de gaten, en ik heb nu expres pas laat getest. Ik ben nu 10 dagen overtijd en 5,5 week zwanger. Spannende tijden...
proficiat. weet perfect hoe het is om toch spontaan zwanger te raken en dat je serieus tegen de mmm opzag. Ik hoop echt voor jou dat het deze keer goed mag gaan.
Ik hoop het ook. Ik denk dat ik pas echt gerust zal zijn als ik een kloppend hartje zie. Of... nou... misschien pas als ik het kindje in eigen handen houd!
Pffff. Euforie van de positieve test is inmiddels gezakt. Nu vooral bang dat het toch nog mis zal gaan. Zal komende dagen/weken nog spannend zijn.
Gefeliciteerd! Die angst is heel herkenbaar hoor! Bij mij zakte het pas weg toen ik met 7 weken een hartje zag kloppen. Het is gewoon heel spannend, zeker als je er lang over gedaan hebt of een miskraam gehad hebt. Ik duim voor je!