Vraagje: Ik neem sinds 9 dagen utrogestan 3x100. En nu vroeg ik mij af of je daar ook bijwerkingen van kan hebben en welke? Wie heeft hier ervaring mee? Ik lees veel vaker de bijwerkingen van de hogere dosis van 3x 200... Natuurlijk schrijf ik dit omdat ik dingen voel en zo hoop dat het nu bij de 7e iui raak is . Ik heb gevoelige borsten/tepels en beetje pijnlijk ook. Verder op en af raar gevoel in mijn onderbuik, rugpijnen, ineens last van keelpijn gister. ( heb ik normaal nooit) En ik ben vaker moe maar slaap ook slecht haha.
Hi Mira, Ik gebruik ook utro, 3x 100. De bijwerkingen zijn volgens mij niet anders dan de bijsluiter vermeld of de dames die hogere doses gebruiken. Dus dat wat je voelt kan een zwangerschap symptoom zijn maar net zo goed door de utro komen. Utro maakt het helaas juist wat erger. En wat je zelf al schreef, als je slecht slaapt ben je ook vaker/sneller moe Ik hoop voor je dat deze kwaaltjes en de keelpijn die niet door de utro komt een teken zijn van een zw bij jou! Succes!