Ik kan het niet geloven

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lisa2014, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2014

Lisa2014 Lid

15 mei 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    Hoi Allemaal,

Ik wil eerst iedereen feliciteren die ook zwanger is!

Vorige week zondag op moederdag heb ik 3 keer een positieve test gehad. Wij konden het niet geloven, we verwachten ons eerste kindje. Telkens als ik eraan denk word ik zenuwachtig haha :), ook omdat het natuurlijk nog zo vroeg is (ik denk 6 weken) Herkenbaar? We hebben het gelijk aan onze ouders verteld. Jullie ook?

Ik heb best wel een hele voorgeschiedenis, medicijn gebruik en veel gezondheid problemen. Wilde al meer als een jaar een kindje, maar ja je heb het niet voor het zeggen en als je niet echt gezond bent is het ook niet ideaal. Met behulp van kinesiologie ben ik nu medicijn vrij en is mijn menstruatie min of meer stabiel. Het was dus echt een verrassing dat ik zwanger was :)

Ik heb wel last van mijn buik, zeurderig gevoel en steken, wie herkend dit? Ook steeds honger, maar als ik dan wat eet heb ik er al snel genoeg van. Nog niet misselijk gelukkig.. Wel contact opgenomen met de verloskundige en woensdag 28 mei een eerste bezoek, spannend allemaal. Ik word wel een beetje gek van mezelf dat ik steeds denk, oohh het is nog zo pril, dadelijk gaat het niet goed... Hebben jullie dat ook?

Groetjes Lisa.

2. dna78

dna78 Lid

14 apr 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar tis toch afwachten meer kan je niet doen. Probeer toch te genieten.

Gefeliciteerd!

3. Lisa2014

Lisa2014 Lid

15 mei 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    Ja er gaat van alles door je hoofd.

dank je wel. Jij ook natuurlijk :)

4. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Super leuk! Gefeliciteerd. En ik wens je een hele fijne zwangerschap toe zonder al te veel kwaaltjes of gezondheidsproblemen.

5. Lisa2014

Lisa2014 Lid

15 mei 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    Dank je wel, jij ook natuurlijk.

6. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jij ook gefeliciteerd Lisa... Hier ook steekjes en steeds honger net veel gegeten en nu al weer honger gevoel!

Wanneer heb jij voor het eerst contact opgenomen met de verloskundige? Dit is ook ons eerste kindje! En heel spannend allemaal!

7. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Gefeliciteerd!

Hier ook net 2 dagen erachter dat ik zwanger ben, tenminste, ik had positieve testen, weten deed ik het instinctief al. Ik had steekjes in m'n buik en alles in me riep dat ik zwanger was.

Nu 4 weekjes, dus nog heeeeel pril, vind het super spannend maar heb er wel een goed gevoel over dat het goed blijft gaan.

Ik heb het alleen m'n allerbeste vriend verteld, maar verder nog niemand, we willen wachten tot we de 1e echo hebben gehad, die is 12 juni, dan ben ik 8 weken.

Wel aangemeld voor moeders voor moeders, die komen 20 mei langs...

Hier ook een flink verleden, 2011 voorstadium baarmoederhalskanker, lisexcisie gehad, in 2012 voor het echie gegaan maar na een jaar nog niks.
    Oktober 2013 1e echo om follikels te gaan meten, maar toen kwamen ze een cyste tegen.
    Deze was 8 bij 6 cm, dus moest eruit.
    In december geopereerd, rechtereierstok is toen ook verwijderd, was te verkleefd om te redden. Linkereileider ook verkleefd, maar niks aangedaan, omdat ik er anders maar 1 had.
    Endometriose bleek het te zijn, zat ook op darmen, blaas en de rest van de eierstokken dus.

Nu moest links en rechts dus gaan samen werken, en was ik me al aan het voorbereiden op een hsg, doorspuiten van de eileiders, maar dit hoeft nu gelukkig niet meer.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij iedereen!

8. Lisa2014

Lisa2014 Lid

15 mei 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    #8 Lisa2014, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt: 15 mei 2014
    Hoi Lizzy1987

Haha heel herkenbaar dus. Ik heb wel gelijk dinsdag, toen ik het twee dagen wist contact opgenomen. heb ook gelijk een afspraak gekregen voor woe de 28e mei. Spannend allemaal he :)

9. Lisa2014

Lisa2014 Lid

15 mei 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    Hoi hopeforyou,

Jij ook gefeliciteerd natuurlijk. Heftig je verhaal, het is moeilijk dat je inderdaad heel graag wil, maar je een heel medisch traject in moet. Gelukkig komen er na moeilijke en zware tijden ook altijd goede tijden. :) Heel veel geluk met je kleine wonder. Het is wel heel spannend natuurlijk allemaal nog zo kort enz, denk dat je dat ook wel heb?

Gr. Lisa.

10. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    logisch dat je het allemaal heel spannend vind, ik hoop dat alles goed mag gaan

11. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Hoi lisa2014,

ik vind het zeker spannend, maar heb gek genoeg ook een goed gevoel erover.
    Vanmorgen nog eens getest, had nog niet met ochtend urine getest maar dikke duidelijke strepen hoor.
    Had 3 testen en alle 3 duidelijk.

ML ook de testjes nog even laten zien en die zei: duidelijk hè? En dat is heel wat voor hem want dinsdagavond zei tie nog: even afwachten hè.... die ziet altijd wat beren op de weg.
    Maar nu komt het besef dat het toch wel heel goed zit.
    Tuurlijk weet je in je achterhoofd dat het nog mis kan gaan, maar als je gevoel goed zit....

12. Lisa2014

Lisa2014 Lid

15 mei 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    Dank je wel, hopelijk laat jou 3e kindje ook niet snel op zich wachten :)

Groetjes Lisa.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Gefeliciteerd!
    Nu je zwanger bent ben je plotsklaps mama.. en dat is heel veel je zorgen maken en onzekerheid.. (en dat stopt echt niet meer geloof me:p) Die eerste weken zijn zo spannend! lekker toegeven aan kleine beetjes eten over de dag en slapen als je moe bent!

En wanneer je het vertelt.. ook lekker zelf kiezen! haha ik heb het ook meteen aan mijn ouders verteld toen:D

Deel Deze Pagina