Na 2 jaar 1e IUI zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sanyi, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wow al heel lang snuffel ik op dit gedeelte van het forum in de hoop dat ik hier ook een keertje een bericht mag plaatsen. Kan ik eindelijk zeggen, ik ben zwanger!
    Na 2 jaar en na mijn eerste IUI ben ik zwanger. Echt zo onwerkelijk en kan het gewoon niet geloven nog.
    Ik was ervan overtuigd ongesteld te worden, maandag op 12 dpo al een lichte bloeding, wat blijkbaar innesteling is geweest, brak het niet door.
    Ik dacht dat het door de hormonen kwam die ik gespoten had. vandaag 17 dpo, wat voor mij normaal is, had ik getempt en mijn temp was heel hoog. Omdat ik alleen een lading tampons in huis had, heb ik mijn plas zo lang mogelijk opgehouden en ben toen de winkel open was een paar testen gaan kopen. En nog steeds tot mijn verbazing positief.
    Ik ben heel blij, maar nog steeds besef ik het niet.

xxx

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gefeliciteerd!

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Gefeliciteerd! :)

4. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!! :)

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Sanyi, wat heerlijk om zo´n verhaal te lezen. Ik word hier af en toe een beetje moedeloos van het wachten. Maar als ik dit dan weer lees doet het me goed!:)
    Gefeliciteerd het is je zo ontzettend gegund!

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Thanks ladies. Het is nog niet geland :)

@julia1984. Dat deed mij ook altijd goed. Soms heb je het gevoel dat het nooit gaat lukken en als je dan een berichtje leest van iemand die er lang over gedaan heeft, doet dat goed. Je hebt trouwens een erg spannend kaartje met die temp dip. Duim duim.

8. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Wow wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

9. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd

10. Snoopy26

Snoopy26 Lid

3 jan 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Sanyi als eerst gefeliciteerd. En wat herken ik je verhaal. Wilde ook zooo graag hier iets schrijven.
    Na bijna 4 jaar zag ik het niet heel rooskleurig meer in en voelde me af en toe zo rot dat ik dacht Pff hoeveel ellende trek ik nog.
    Afgelopen maand 3e iui, na een week was de welbekende menstruatie pijn er weer en heb ik een fles wijn open getrokken.. Ik dacht weeeeer niet Pff... Menstruatie pijn bleef maar geen bloed, flink in de war en toch maar een test gedaan. En ja hoor positief.. Durf het niet te beseffen heb ook best menstruatie pijn dus bang dat het mis gaat. Maar denk dat alle vrouwen dat wel hebben...

Zelfs als je niet meer gelooft in wonderen is het er ineens.

Gr. Snoept

11. cybell

cybell Niet meer actief

Gefeliciteerd!

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Meiden bedankt!

Snoopy wow helemaal na 4 jaar. Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik heb vrijdag ook lekker van een wijntje genoten. De laatste van de komende tijd :)
    De angst dat het misgaat heb ik ook, heel herkenbaar. Mijn moeder is er ook bang voor. Als ik haar nu bel moet ik vrolijk mijn naam zeggen, want anders denkt ze dat get mis is. Hihi.

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Dank je! Als ik jou handtekening zie. Pfff . Ik hoop dat het voor jou snel ook zover mag zijn en dat ie blijft plakken.

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Hopelijk besef je het snel.

16. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Gefeliciteerd Sanyi!
    Wij zijn ook 2 jaar zwaar aan het 'werk' geweest voor ons wondertje. En na de eerste iui eind juni is het eindelijk raak!
    Ik begrijp echt je gevoel, 't is allemaal wat onwerkelijk in het begin. Maar ik begin het goed te beseffen :) met 6 weken hebben we al eens mogen kennis maken en hebben we een kloppend hartje gezien.
    Hoe gaat het met jou? al last van kwaaltjes?

17. Jipjip

Jipjip Actief lid

20 jun 2013
    106
    0
    0
    Gefeliciteerd! Super voor je! Nu duimen dat alles goed blijft gaan!

Deel Deze Pagina