Hallo allemaal, Nooit gedacht dat ik hier mijn berichtje zou mogen plaatsen, maar na 2 lange jaren wachten, 4x een mislukte IUI en nu net voordat ik met IVF zou gaan starten toch nog zelf zwanger geworden De medicatie en alles voor de IVF is al in huis en ik verwachtte deze week te gaan beginnen met spuiten, maar nu heb ik gewoon 2 positieve testen (1 van Kruidvat 2 voor 5 en 1 van clear blua met indicator en deze zegt zwanger 3+) Ik wens alle meiden in de MMM heel veel succes en hopelijk net zoveel geluk als ik heb! Veel liefs, Misty
Hey Misty, Zo is het bij ons ook gegaan in 2008! Super!!!! Van harte gefeliciteerd en geniet er van.. x Roosje
hey misty: nogmaals gefeliciteerd!! Dat had je niet meer gedacht. zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het is je van harte gegund. Geniet ervan!!
Hey lieve meiden, Allemaal onwijs bedankt voor jullie lieve reacties. Dat doet ons echt goed We zijn onwijs blij en ik heb net met het ziekenhuis gebelt om de IVF af te zeggen. Morgen mag ik bellen voor een afspraak voor een echo over 2 weken, om te zien of het hartje klopt. Spannend! Liefs, Misty