toen ik 2 jaar geleden met de pil stopte, had ik nooit gedacht dat alles zo lang zou duren.....toen we uiteindelijk na 1 1/2 jaar naar de huisarts gingen, werd in februari '06 de MMM voor mij ijzige werkelijkheid... de emotinonele achtbaan kon beginnen: intens verdriet, bij iedere menstruatie, intens geluk wanneer er weer een prachtig eitje groeide... en alle emoties die daar tussen kunnen zitten.. ziekenhuis in, ziekenhuis uit, inmiddels alle verpleegkundige bij de voornaam kennen etc.... en eindelijk....na al die tijd, mag ik hier melden: IK BEN ZWANGER! ik kan me geluk niet op, en ken plots weer een nieuwe emotie: angst...... pffff ik hoop dat alles goed zal gaan en ik op 7 juni een gezond kindje ter wereld mag brengen.... @iedereen: heel erg bedankt voor alle steun die ik tot nu toe heb gekregen, ik heb zo veel aan dit forum! bedankt ook voor alle deelnemers aan "moeders voor moeders" zonder jullie had ik niet zwanger kunnen raken! veel liefs elfje
Lieve Elfje, Ik ben zoooo ontzettend blij voor je dat je nu eindelijk zwanger ben na die jaren. Meid, ik zal je in ieder geval erg missen en ik hoop dat je net als Pientje af en toe nog ff komt buurten. Hou je ons op de hoogte? Veel liefs en een dikke kus van Senna
Meidje van harte gefeliciteerd ! Wat hoopgevend dat je lange wachten werd beloond ! Supergefeliciteerd !
:Hoi Elfje, Geweldig zwanger! Gefeliciteerd, jij bent net als wij ook naar twee jaar zwanger ook dmv urine van moeders voor moeders, wij hebben ook hormonen moeten spuiten. Daarom heb ik toe nik wist zwanger te zijn niet getwijfeld en me aangemeld om deel te nemen aan moeders voor moeders dit heb ik dus ook gedaan van de 6 de week tot en met de 16 week. Ga jij ook mee doen? Geniet van je zwangerschap! liefs fredje
Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! En leuk te horen dat - ook de door mij - opgespaarde urine daadwerkelijk bij een ander tot vervulling van een kinderwens leidt. Pim
Wauw zeg, dan weet je inderdaad waarvoor je plast zo zie je resultaat Fijn hoor, gefeliciteerd met je zwangeschap en nu maar genieten!
heeeeeeeeeyyy elfje, heb het in het clomid topic al gedaan, maar hier natuurlijk nog een keer he . ben zooooooooooooooooooooo blij voor jullie, super joh geniet er lekker van meid en ga maar snel op die roze wolk zitten.