YES YES YES YES super meis gefeliciteerd het is je zo gegund! geniet van je zwangersschap! dikke knuf Petra
Enorm gefeliciteerd! Wat heb je lang moeten wachten, ik kan me goed voorstellen dat het een zware tijd is geweest! Geniet er nu dan maar dubbelop van joh!
gefeliciteerd meid tis je van harte gegund heeft bij jou een heel lange tijd geduurd maar tis een schrale troost voor wat jullie ervoor hebben moeten doorstaan zal het het allemaal waard zijn... veel plezier tijdens je zwangerschap...
Whaaa KIPPEVEL! Hartelijk gefeliciteerd meid. Ik ben megablij voor jullie en hoop dat je snel gaat genieten! Dikke knuffel \/
)Hey elfje EINDELIJK, zal jullie reactie wel geweest zijn, een dikke proficiat en heel goede zwangerschap toegewenst! groetjes flyke (eigenlijk ongelooflijk als je ziet hoeveel meiden gelijk lopen )
lieve mensen, heel erg bedankt voor al jullie felicitaties! ik vind jullie reacties en steun echt overweldigend! morgen bel ik met mijn gynaecoloog voor mijn eerste afspraak.... ik ben benieuwd! liefs elfje
Van harte gefeliciteerd. Het is je ontzettend gegunt van iedereen en heel veel plezier van je zwangerschap en straks van je kindje. Liefs, Laila
Van harte gefeliciteerd meid ! Ik ben hartstikke blij voor jullie het is jullie gegund! Geniet er van!
Gefeliciteerd meis! Dta jullie in juni een mooi kindje in jullie armen mogen hebben! Het is je echt gegund!
Hee Elfje, Ik heb je al gesproken bij de juni mama's, maar ik zag dat ik je nog helemaal niet gefeliciteerd had Dus bij deze: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Liefs, Bibi