OWWWWWW Elfje! Meid, jij geeft de andere Clomid-meiden weer een beetje hoop! Ik kom niet zo heel vaak meer online, maar als ik dan kom, en ik lees dit geweldige nieuws, krijg ik helemaal kriebels in mijn buik: voor JOU! Meid, gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs, Quinn
hey Elfje, Vanuit turkije wil ik je ook feliciteren hoor! GEFELİCİTEERD! Ben echt mega blij voor jullie! Weer 1 van de clomidbabes die zwanger is....joehoe! Nou probeer lekker te genieten! Heb je de gyn al gebeld? nou tot gauw!
oooohhhh wat lees ik nu! Jeetje ELFJE : VAN HARTE GEFELICITEERD Wat ontzettend mooi om te lezen en wat heerlijk dat je nu naar de zwangerschapskant van het forum kan en niet meer naar vruchtbaarheidsbehandeling pagina, joepie! Geniet ervan he! LIefs Ster
he elfje, ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor je! geniet er lekker van he!
Elfje, ik heb je al proficiat gewenst maar bij deze dus nog een keer eeeeeen heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee dikke Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elfje, van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws is dat voor jullie zeg. Nu maar proberen te gaan genieten en die laatste 2 jaar zijn mogelijk weer snel vergeten als je in juni jullie wonder mag vasthouden! Karin