Beste zwangere vrouwen op deze site, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder en dat jullie zwangerschap voorspoedig mag verlopen! Ik ben nog hard aan het proberen om zwanger te worden en heb maandag 25 februari mijn NOD. Nou heb ik wel wat symptomen maar ik heb ook een testje gedaan en vroeg me af wat de waarde hiervan was. Het testje is als volgt: Men neme een gladde ring (bijvoorbeeld je trouwring) en doet deze aan een touwtje/draad. Je laat de ring aan het touwtje boven je buik hangen en als deze spontaan begint te bewegen ben je zwanger. Althans dat heb ik op internet gelezen dat als dit gebeurt dat je dan zwanger bent! Nou gebeurt dat bij mij maar ik heb het hiervoor nooit geprobeerd. Hoop zo dat ik zwanger ben vandaar dat ik zo benieuwd ben! Dus ik zou graag, als jullie mee willen werken, van jullie horen of het bij de zwangeren ook zo is! Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking! En ik hoor heel graag de uitkomst van jullie! PS Hoop dat dit het goede forum is anders verplaats ik m weet alleen niet precies hoe?
Hoi Patroeschka, Ik heb inderdaad al diverse topics hierover gezien maar dan gaat het er over dat er maar weinig mensen zijn die kunnen pendelen en dat je je naam etc moet geven om te kijken in welke maand je zwanger wordt dan wel bevalt. Dit is gewoon een heel klein testje en was benieuwd of er iemand is die zwanger is en het geprobeerd heeft. Groetjes
Voor topics over pendelen en ervaringen, kan je beter even zoeken op het forum. Ook zie je vaak bij de onderschriften van de leden staan of de pendel is uitgekomen. Dit topic doe ik op slot. Elvira Moderator