En opnieuw: superbedankt voor al die lieve reacties! Hartverwarmend om te zien hoeveel meiden er meeleven!
Hoihoi, Het gaat super met me! Voel me heerlijk zwanger! Lekker moe 's avonds en de kleding gaat al strak zitten, helemaal geweldig, haha! Collega's reageerden hartstikke lief en blij! Sommige lieten zelfs een traantje! Schattig he!? Het was echt een supergezellige dag! Morgen komen er nog een paar 'nieuwe' partimers, die het nog niet weten, dus toch weer leuk! Morgen 5 weken! Dan verandert de tekst onder mijn banner! JOEHOE! Hoest met jou, Snippie?! Wanneer heb je de punctie gehad?! Smak!
yeeeeeeeeeeeeeh ben blij wta van je te horen lieverd! en wat fijn dat je collega's zo reageerde heeerlijk snippie had 14dagen geleden(dus precies 2weken geleden )haar punctie! zit van daar op dag 11 van tp! en dus 14dagen na punctie!morgen ochten laatste 2bolle! wle eng hoor hihi. heb wel gespanne borsten en voel ze aventoe en voorla me tepels doen soms vaag! en ben licht misselijk maar al die klachten die ik nu heb heb ik in de 2jaar van pil stop ook al gehad eng dus
Ik moet het ook nog steeds gebruiken...tot de 1ste echo! Gek is dat he, dat het in elk ziekenhuis weer anders is!
deed net iets heel doms! de saus die voor de kip bedoelt was deed ik in d epan met kokend water voor de rijst!!! gelukkig heb ik een deel kunnen redden en voorzichtig afgegoten!poehhh wat een war hoofd
weet niet of ze dta doen want dat is de procedure volgends mij niet. wie weet bel ik vrijdag wel even!om te vragen of ik meer van die pillen mag! ik hoor namelijk van meer meiden hoor dat ze moeten stoppen met die pillen.
Haha, snippie, dat warrige ken ik! Wij zitten ivm verbouwing verdeeld, groep 1t/m5 zit op noodlocatie, 6t/m8 op oude locatie.... had met een collega afgesproken op oude locatie, omdat daar kleurenprinter en lamineerapparaat stond, loop ik naar de auto...shit, papieren vergeten...ophalen, sta ik bijna weer buiten, hhhmmm, nog een stapel kopietjes vergeten...kom ik aan bij de oude locatie, potverdorie, nog een map vergeten! JEZUS! Ik vroeg al aan een collega, hoort dat erbij, of is dat toeval!!! Maar hoorde erbij, haha! Laat ik veel dingen uit mijn handen vallen! Warhoofd! 2 weken na punctie, klinkt goed meid!!! Elif, je bent een lieverd! Liefs
nou zeg ging iets opzoeken en nu weet ik niet meer wat!!! nou dan ga ik maar even toetjes pakken hihi