Joehoe ook eindelijk mag ik mij hier melden. Juni 2008 gestopt met de pil helaas waren mijn cyclussen verschrikkelijk lang en verschillende(van 120 dagen tot 35 dagen) sinds augustus 2009 in behandeling geweest in het ziekenhuis. Februari 2010 geopereerd vanwege 2 dermoid cystes, endometriose geconstanteerd en linker eierstok verkleefd en niet doorgankelijk. Daar bovenop kwam ook nog dat er aanwijzingen voor insuline resistentie gevonden zijn( PCOS) Ik had afgelopen cyclus met clomid moeten beginnen maar voelde mij hier totaal niet happy mee. Toen ben ik op een forum terecht gekomen voor hormonale disbalans en kwam zo aan het e-book van Nancy Dunne met een speciaal PCOS voedingspatroon om je bloedsuiker stabiel te houden. Na de eisprong ben ik natuurlijke progesteron creme gaan smeren om te zorgen dat als er een bevruchting plaats zou vinden het vruchtje niet los zou laten.Dit was de eerste ronde dat ik het voedingspatroon volgde op cyclusdag 17 had ik een goede eisprong en gisteren positief getest. Ik blijf het voedingspatroon volgen en elke dag de natuurlijke progesteron creme smeren(alleen dubbele dosis). Gisteren konden we alleen maar lachen. Vanmorgen hebben we met een miniflesje champagne het aan mijn ouders verteld(die hadden al een voorgevoel) en ik heb het aan mijn zus en broertje verteld. Morgenavond vertellen we het aan mijn schoonouders en schoonzusje. Soms krijg ik wel een heel beangstigend gevoel en raak ik een beetje in paniek. Ik vind het namelijk best eng allemaal. Morgen het ziekenhuis bellen om zo snel mogelijk een echo te laten maken ivm grotere kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zooooo wat een verhaal, maar zeker met een goed eind. Liefs, een hele trotse mama in spe griekie
So heej dat is geweldig!! Al het gedoe is dus niet voor niks geweest. Ik wens je alle goeds en hopelijk kun je lekker genieten van je zwangerschap
thanks meiden, de natuurlijke progesteron creme bestel ik via iemand die ik via een ander forum heb leren kennen. Hormonale Disbalans :: Index De eigenaresse van het forum heeft mij geholpen aan het pcos dieeet en tips adviezen gegeven en via haar kan je de creme bestellen. Ik ben vandaag weer lekker vroeg wakker(het was 05:40) en ik kwam om 06:15 beneden en ging gelijk soep maken en zit nu de dvd white chcks te kijken haha
Jeetje, wat een verassing moet het zijn voor jullie! Gefeliciteerd en geniet van jullie verdiende zwangerschap! Groetjes Cyntje78
hoi, waar kan ik die creme bestellen.. helpt het ook naast dat je jezelf ook hormonaal moet gaan prikken????
Wauw van harte gefeliciteerd met dit grote kleine wonder Geniet van de heerlijke roze wolk. En je test is echt prachtig!!! xxx
Thanks meiden, 1 november al de echo om 11:45 want ik heb vanwege verkleefde eierstok aan de linkerkant grotere kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De test hebben we 'savonds gedaan en toen was ik 1 dag overtijd. Vind hem ook heel mooi. Weten jullie hoe je deze voor lange tijd zo kan houden? Liefs
Je moet je even aanmelden bij het volgende forum, daar je verhaal vertellen. Je wordt dan waarschijnlijk doorverwezen naar een hele bekende/goede natuurarts. Wij wilden dit nog niet, maar ieder voor zich. De eigenaresse van het forum Marja kan je tips geven betreft de progesteron creme en het speciale voedingspatroon om je bloedsuiker(en zo ook je hormoon balans) stabiel te houden. Hormonale Disbalans :: Index
Eindelijk!! De test kan je goed houden door er een druppeltje blanke lak op te doen en hem in te lakken.
Dat is bij deze test niet echt nodig, mijne is nog duidelijk van de mk 10 maanden later en van deze zwangerschap 6 maanden oud. Ideaal
Gefeliciteerd meid, en ik heb mijn twee zwangerschaptesten ook nog van mijn dochter getest maart 2008 niets mee gedaan en zien er nog steeds hetzelfde uit.