Zwanger na 15 rondes en 1e IUI!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Renske6, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Ik kan het nog niet echt geloven. Ik mag hier nu ook typen dat ik zwanger ben!!!

Wij zijn na 14 rondes bij het fertiliteitscentrum terecht gekomen en hebben daar 2,5 week geleden onze eerste inseminatie gehad, IUI in mijn eigen cyclus.

Afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden (en dacht ook dat ik dit werd, de welbekende krampen en wat bruinverlies). Echter zette het niet door en heb ik gisteren getest. 2 testen: hartstikke dik lijntje en Clearblue zei na enkele seconden knipperen: zwanger!

Vanmorgen nog een keer getest, en ja.... nog steeds: zwanger! :D

Wat mij echter wat onzeker maakt, is dat ik helemaal niks geen symptomen heb! Een klein beetje gevoelige tepels, maar als ik me daar aan vast moet houden....
    En het blijft natuurlijk altijd spannend de eerste weken, maar we gaan natuurlijk van het goede uit.

Wij zijn zooo blij!!! Maar kan het moeilijk geloven, ik heb altijd gedacht dat ik kotsend boven de wc zou hangen (misschien komt dat nog, haha). Maar ik voel me GEWELDIG goed!!
    Daar ben ik natuurlijk heel blij om, maar voel me nog niet echt zwanger... Ik ben ook "nog maar" 4 weken en 5 dagen...

Nog meer waarbij de symptomen/signaaltjes later kwamen?

Gr, Renske

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gefeliciteerd meid!
    Genoeg vrouwen bij wie kwaaltjes later kwamen of waarbij ze helemaal niet kwamen.

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Gefeliciteerd!!!
    Ik dacht hetzelfde als jij, maar juich niet te vroeg! Ik heb vandaag 3x de wc geknuffeld.
    Daarnaast jank ik om alles en ben ik super moe.
    Dat kwam bij mij allemaal vanaf een week of 7! (Ik heb het er natuurlijk wel voor over;))
    Maar ik hoop voor je dat je een geweldige zwangerschap krijgt!

4. aninaja

aninaja Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ik heb helemaal geen symptomen (gehad).

5. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik had ook helemaal geen symptomen hoor!!
    Dat is gek hè?
    Komt vanzelf wel, bij mij na 6 weken.

Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

6. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Wauw! Wat een superfantastisch nieuws voor jou! Gefeliciteerd!!

7. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Gefeliciteerd!!!

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat super dat het dan zo snel is gegaan met een beetje hulp! En geniet nog van kwaaltjes vrij zijn bij mij begon het ook met 7 weken pas.. en sinds deze week gaat het weer de goede kant op gelukkig!

9. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Wauw, gefeliciteerd!!

10. Phoenixxx

Phoenixxx Lid

7 aug 2015
    89
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Ook ik voelde niets met die termijn, maar met 6+1 op bed beland en sinds twee weken ben ik weer op de been. Niet meer dan dat overigens. Nog steeds is het na iedere hap/slok de vraag of het blijft zitten of niet en of ik er misselijk van word of niet.

Geniet er van zolang je je goed voelt en wie weet voel je je goed de hele zwangerschap!

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gefeliciteerd!!!

12. Renske66

Renske66 Lid

26 sep 2015
    97
    2
    8
    Allemaal bedankt voor jullie reacties, heel leuk om te lezen!
    Ik geniet er lekker van nu ik me nog zo goed voel, misschien wordt het dus nog anders. Ik wens jullie allemaal ook een fijne zwangerschap en al het geluk toe!
    Renske.

13. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Gefeliciteerd ! 😄

Deel Deze Pagina